اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی خبر داد

فعالیت 70 هسته فرهنگی در مناطق مختلف آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: معاون سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: در مناطق مختلف آذربایجان‌غربی 70 هسته فرهنگی در حال فعالیت هستند که در فضای مجازی نیز حضور موثری دارند.

فعالیت 70 هسته فرهنگی در مناطق مختلف آذربایجان‌غربی

محمد فتاحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: فعالیت این هسته‌ها به مقاطع مشخصی از سال مانند تابستان و .. محدود نمی‌شود بلکه در ایام مختلف به طور مستمر فعالیت داشته و برنامه‌های متنوعی را اجرا می‌کنند به طوری که تا اندازه زیادی تاثیرگذار بوده و از اقدامات آنها استقبال به عمل می‌آید.

وی با بیان اینکه همه هسته‌های فرهنگی نسبت به راه‌اندازی وبلاگ اقدام کرده‌اند، ادامه داد: با توجه به اینکه دین مبین اسلام مورد هجوم مخالفان و معاندان قرار گرفته و در فضای مجازی نیز تبلیغات منفی و دور از واقعیت زیادی علیه این آئین آسمانی، اولیای الهی و پیروان آن انتشار می‌یابد، ورود به این عرصه و خنثی‌سازی تبلیغات دشمن ضروری بود از این رو هسته‌های مذکور هر کدام یک وبلاگ داشته و نسبت به تهیه محتوا و غنی‌سازی آن تلاش می‌کنند.

معاون سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی به ارائه حمایت‌های مالی و معنوی از این هسته‌‌ها اشاره کرد و افزود: برای اینکه اعضای هسته‌ها نسبت به قدم برداشتن در راه خداوند متعال روز‌به‌روز راغب شده در این حوزه ماندگار شوند برای حمایت مادی و معنوی از آنها اقدام می‌شود به طوری که در نتیجه این اقدامات حمایتی همه هسته‌های مذکور فعال بوده و برنامه‌هایی مانند گفتمان‌های دینی، اردوی برگزیدگان، جشنواره وبلاگ‌نویسی و .. برپا می‌کنند.

فتاحی به برپایی گفتمان‌های دینی برای دانش‌آموزان و دانشجویان اشاره کرد و گفت: در مدارس و دانشگاه‌ها این گفتمان‌ها با سطح علمی بالایی برپا شده، دانش‌آموزان و دانشجویان به راحتی می‌توانند سوالات خود را در زمینه‌های مختلف دینی، اخلاقی، احکام و .. مطرح کرده و پاسخ‌های مورد نیاز را از اساتید دریافت کنند سپس در زندگی خود به کار ببندند.

وی به تدوین 82 برنامه برای اجرا در طول سال آینده اشاره کرد و تصریح کرد: 70 درصد از این برنامه‌ها در سال جاری به مرحله اجرا درمی‌آید که بعد از تائید سازمان مرکزی در طول سال 1392 اجرای آن تداوم پیدا می‌کند ولی در کنار این برنامه‌ها، طرح‌های ابتکاری و جدید مطابق با ذائقه جوان ایرانی مسلمان تدوین شده است که امیدوار هستیم وارد مرحله اجرا شود.

معاون سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی برپایی پایگاه‌های بوستان معرفت، تقویت برنامه‌های فرهنگی مدارس استعدادهای درخشان، تشکیل و تاسیس کتابخانه‌های عاشورایی، ساماندهی برادران و خواهران مداح، حمایت از مراکز آموزش مداحی، برگزاری دوره‌های تربیت خطیب، حمایت از نشریات دینی استان، تجهیز کتابخانه‌های حوزه دین، ایجاد بانک اطلاعات فرقه‌ها و مذاهب از جمله برنامه‌های در دست اجرا است.

انتهای پیام/61001/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول