اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در قزوین 95 درصد است

خبرگزاری فارس: استاندار قزوین گفت: سهم سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان قزوین 95 تا 96 درصد از حجم سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته است.

سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در قزوین 95 درصد است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، احمد عجم اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص کشور باید با حمایت بخش خصوصی و اتاق بازرگانی در راستای هم‌افزایی و رفع مشکلات کشور به منظور دور زدن تحریم‌ها در یک تعامل سازنده حرکت کنیم.

وی افزود: اتاق بازرگانی در مقایسه با گذشته در شرایط مناسبی قرار دارد و تعامل خوب، سازنده و تأثیرگذاری بین مدیریت ارشد استان قزوین و اتاق بازرگانی وجود دارد و در راستای تقویت منافع ملی و رفع نقاط ضعف با یکدیگر همکاری می‌کنند.

استاندار قزوین از افزایش حجم صادرات این استان تا پایان برنامه پنجم توسعه به یک میلیارد دلار خبر داد و افزود: قزوین از پیشینه طولانی در امر صادرات برخوردار است و تا قبل از دولت نهم حجم صادرات قزوین کمتر از 100 میلیون دلار بود که امروز این رقم به بیش از 300 میلیون دلار رسیده است و برنامه استان قزوین افزایش حجم صادرات به یک میلیارد دلار تا پایان برنامه پنجم می‌باشد.

عجم ادامه داد: با هدف‌گذاری صورت گرفته این استان در حال احیای عظمت گذشته خود است به گونه‌ای که بر اساس پیش‌بینی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده قزوین به عنوان یک بارانداز ملی مطرح است که در شرایط اضطراری برای مدت شش ماه نیاز استراتژیک 32 میلیون جمعیت کشور را فراهم خواهد کرد.

وی از پذیرش اجتماعی سرمایه به عنوان یکی از مهم‌ترین مزیت‌های اقتصادی استان قزوین یاد کرد و افزود: قزوین جاذبه‌های فراوانی برای ورود سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی بر این استان دارد و با امنیت اجتماعی که برای سرمایه‌گذاری در استان قزوین وجود دارد هم اکنون نزدیک به چهار هزار واحد تولیدی در سطح این استان فعال هستند.

استاندار قزوین از آمادگی استان قزوین برای پایلوت شدن در محورهای مختلف خبر داد و افزود: حجم سالیانه گردش مالی این استان بالغ بر 10 تا 12 هزار میلیارد تومان است و بسترها و شرایط لازم برای توسعه استان قزوین در بخش‌های مختلف از قبیل راه، حمل و نقل ریلی در این استان فراهم می‌باشد.

عجم از واگذاری مدیریت شهرک‌های صنعتی به بخش خصوصی در استان قزوین خبر داد و افزود: این یک تجربه جدیدی است که قابل تعمیم به سایر نقاط کشور است.

انتهای پیام/77002/ع/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول