اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار فیروزکوه:

ستاد تخصصی سرمایه‏گذاری در فیروزکوه تشکیل شد

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‏ریزی و اداری ـ مالی فرماندار فیروزکوه از تشکیل ستاد تخصصی سرمایه‏گذاری در شهرستان فیروزکوه خبر داد.

ستاد تخصصی سرمایه‏گذاری در فیروزکوه تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، اسماعیل اسفندیار ظهر امروز در جلسه کمیته برنامه‏ریزی شهرستان فیروزکوه، با اشاره به لزوم شناسایی فرصت‏ها، تهدیدها، قابلیت‏ها و تنگناهای سرمایه‏گذاری در این شهرستان اظهار داشت: در طول یک سال گذشته، 25 دستگاه اجرایی با برگزاری جلسات متعدد آموزش و برنامه‏ریزی، در راستای تحقق این مهم گام برداشتند.

وی در ادامه به ارائه گزارشی از ستاد سرمایه‏گذاری شهرستان فیروزکوه پرداخت و تصریح کرد: دستیابی به مصادیق توسعه‏یافتگی در هر منطقه، جز با حمایت و همراهی بخش خصوصی میسر نیست.

اسفندیار با اشاره به اینکه در فیروزکوه قابلیت‏های فراوانی برای رشد و توسعه وجود دارد، خاطرنشان کرد: ستاد تخصصی سرمایه‏گذاری در منطقه به منظور جذب سرمایه‏گذاران و به ریاست فرماندار شهرستان فیروزکوه تشکیل شده است.

معاون برنامه‏ریزی و اداری ـ مالی فرماندار فیروزکوه ادامه داد: دستگاه‏های صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، امور مالیاتی، محیط زیست، شهرک‏های صنعتی، شهرداری‏ها، شوراهای اسلامی، دانشگاه آزاد، راه و شهرسازی، میراث فرهنگی و مرکز رشد دیگر نهادهای عضو این ستاد هستند.

وی تأکید کرد: شناسایی و جذب سرمایه‏گذار، تشویق و حمایت از آنان و رفع موانع و نیز تسهیل و تسریع در انجام وظایف قانونی توسط دستگاه‏های اجرایی از مهم‏ترین وظایف ستاد تخصصی سرمایه‏گذاری در شهرستان فیروزکوه است.

معاون برنامه‏ریزی و اداری ـ مالی فرماندار فیروزکوه یادآور شد: پیگیری مشکلات اداری سرمایه‏گذاران با مشارکت دستگاه‏های دولتی و معرفی ظرفیت‏های بالقوه و بالفعل شهرستان عمده اهداف و برنامه‏های این ستاد است.

انتهای پیام/2568/م20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول