اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت شمشیربازی مازندران خبر داد

توسعه شمشیربازی در مازندران/ به حمایت سرمایه‌گذاران نیاز داریم

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت شمشیربازی مازندران گفت: شمشیر بازی در سراسر استان مازندران توسعه می‌یابد.

توسعه شمشیربازی در مازندران/ به حمایت سرمایه‌گذاران نیاز داریم

مسعود رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری با اشاره به اینکه برای رشد و استعدادیابی این ورزش به حمایت بیشتر سرمایه‌گذاران و اسپانسران نیاز داریم، گفت: در حال حاضر از بهترین‌های فدراسیون و دستگاه ورزش استان هستیم که باید این موفقیت با کمک مربیان و ورزشکاران در آینده هم ادامه داشته باشد.

این مسئول با اشاره به توسعه و گستردگی ورزش شمشیربازی در سراسر استان تصریح کرد: در رشته ورزشی شمشیربازی استقبال خوبی از سوی جوانان می‌شود که با همت مربیان برای کشف استعداد فعالیت خوبی می‌شود. 

دبیر هیئت شمشیربازی مازندران از صعود تیم شمشیربازی ساری در لیگ برتر کشور خبر داد و ابراز داشت: تیم هیئت شمشیربازی ساری که به نمایندگی از استان در لیگ برتر حضور دارد با کسب امتیازات خود از مدعیان قهرمانی است.

رمضانی با اشاره به حضور ملی‌پوشان مازندرانی در اردوی تیم ملی گفت: در حال حاضر هشت شمشیرباز مازندرانی در اردوی تیم ملی در رده‌های مختلف حضور دارند.

وی از برگزاری کلاس‌های آموزشی توسط ملی‌پوش المپیکی 2012 کشورمان در استان خبر داد و افزود: مجتبی عابدینی برای آموزش کلاس شمشیربازی و همچنین کشف استعداد به شهرهای مختلف استان اعزام می‌شود.

رمضانی با اشاره به برگزاری لیگ قهرمانی استان اذعان داشت: مازندران از معدود استان‌های کشور است که لیگ شمشیربازی برگزار می‌کند.

دبیر هیئت شمشیربازی مازندران متذکر شد: با توجه به گرانی ابزار این رشته ورزشی و عدم همکاری سرمایه‌گذاران فعالیت بیشتر استان‌ها از این ورزش کمرنگ است، اما مازندران با داشتن پنج هیئت ورزشی از فعال‌ترین هیئت‌های فدراسیون محسوب می‌شود. 

انتهای پیام/86005/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول