اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

«سینره» افتخاری در عرصه سرمایه‌گذاری کهگیلویه و بویراحمد است

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه وظیفه داریم در این استان از سرمایه‌گذاری باکیفیت حمایت کنیم که نمونه بارز آن واحد تولیدی نمونه کشوری «سینره» است.

«سینره» افتخاری در عرصه سرمایه‌گذاری کهگیلویه و بویراحمد است

 سید حسین صابری در حاشیه بازدید از شرکت تولیدکننده لوازم بهداشتی سینره که در کشور به عنوان برند برتر شناخته شده است، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج گفت: این شرکت هم‌اکنون در تولیدات خود از نظر کیفیت مقام نخست در کشور را به خود اختصاص داده است.

مسئول ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بر همه ما مسئولان لازم است از چنین سرمایه‌گذاری حمایت کامل داشته باشیم، افزود: از کار این شرکت و تولیدات و افتخاراتی که در سطح کشور نصیب آن شده لذت بردم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد حمایت از چنین شرکت‌های تولیدی که در رعایت استانداردها و توجه به کیفیت در کشور حرفی برای گفتن دارند را در این استان لازم و ضروری دانست و گفت: مهم‌ترین مزیت سینره این است که از داروهای گیاهی تولیدی همین استان برای ساخت محصولات خود استفاده می‌کند.

وی با ابراز تأسف از ناشناخته ماندن کار بزرگ این واحد تولیدی در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: امروز شاهد هستیم که محصولات سینره در کشور و در میان قشر زیادی از مردم محبوبیت دارد.

صابری با بیان اینکه از هر کمکی برای توسعه و رونق چنین واحدهای تولیدی دریغ نخواهم کرد، افزود: قرار است در هفته آینده با برخی از مسئولان از جمله جهاد کشاورزی و صنعت و تجارت و دست‌اندرکاران این شرکت برای رفع پاره‌ای از مشکلات آنها و هم‌اندیشی بیشتر نشستی برگزار کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نباید کاری کنیم که سرمایه‌گذار از کاری که انجام داده ابراز پشیمانی کند، افزود: در بحث اشتغال این واحد تولیدی خدمت بزرگی به جوانان منطقه کرده است.

وی یکی از ظرفیت‌های بالای استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه سرمایه‌گذاری را داروهای گیاهی دانست و گفت: با همین یک قلم می‌توان شتاب چشمگیری به عرصه کار و تولید در کهگیلویه و بویراحمد بخشید به شرطی که مردم و به خصوص جوانان تحصیل کرده و البته مسئولان تمام قد در صحنه باشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت استفاده از داروهای گیاهی این استان برای کمک به تولید و افزایش اشتغال را کمتر از منابع عظیم نفتی ندانست و افزود: باور داشته باشیم که اگر در این حوزه سرمایه‌گذاری کنیم در آینده با کمتر جوان بی‌کار در استان روبرو خواهیم شد.

گفتنی است شرکت طبیعت زنده «سینره» در حال حاضر با کیفیت‌ترین لوازم آرایشی و بهداشتی با مواد اولیه داروهای گیاهی در کشور را تولید می‌کند.

انتهای پیام/2571/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول