اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنایع‌ دستی قزوین خبر داد

معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه صنایع دستی قزوین

خبرگزاری فارس: معاون سازمان صنایع‌دستی و هنرهای سنتی، میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری استان قزوین گفت: بسته‌های پیشنهادی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه صنایع دستی در استان قزوین ارایه می‌‌شود.

معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه صنایع دستی قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین، حمیدرضا قاسمی اظهار داشت: استان قزوین با برخورداری از قابلیت‌های تاریخی، فرهنگی غنی با ارایه و معرفی فرصت‌های مناسب سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف میراث فرهنگی،‌ صنایع ‌دستی و گردشگری می‌تواند ظرفیت‌های این استان را برای جذب سرمایه‌گذار پیشنهاد داده و با ساماندهی و هدایت آن به گسترش این صنعت بپردازد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های استان قزوین در امر سرمایه‌گذاری بیان کرد: با توجه به ظرفیت بالای این استان در عرصه صنایع دستی و همچنین تعدد ابنیه تاریخی، بسته‌های سرمایه‌گذاری این حوزه با در نظر گرفتن شرایط حفاظتی کامل در راستای احیا، بهره‌برداری و توسعه پایدار ابنیه تاریخی و توجه به رشته‌های بومی استان قزوین تهیه شده است.

معاون سازمان صنایع‌دستی و هنرهای سنتی، میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری استان قزوین ابراز داشت: بسته‌های پیشنهادی حوزه صنایع دستی برای جذب سرمایه‌گذاران با اولویت قرار دادن ابنیه‌ای که مرمت و بازسازی آن‌ها در مراحل پایانی به سر می‌برد و یا تکمیل شده است تهیه و طرح‌های پیشنهادی نیز متناسب با بستر و ظرفیت هر بنا تدوین شده است.

وی یادآور شد: فرصت‌ها پیشنهادی سرمایه‌گذاری در حوزه صنایع دستی در سومین همایش و نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ارایه خواهد شد.

وی بسته‌های پیشنهادی در استان قزوین را اعلام کرد و افزود: از جمله بسته‌‌های پیشنهادی برای جذب سرمایه‌گذاری در حوزه صنایع دستی، بازار بزرگ صنایع دستی، موزه زنده سفال، نگارخانه صنایع دستی، موزه زنده سازهای باستانی و مراکز آموزش صنایع دستی است که امیدواریم با ارایه آن به سرمایه‌گذاران بتوانیم در راستای رونق و توسعه این صنعت نوپا گام مؤثری در استان قزوین برداریم.

انتهای پیام/77002/و/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول