اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در مازندران:

بروکراسی مانع ورود سرمایه‌گذار به کشور است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه عده‌ای از سرمایه‌گذاران علاقه‌مند هستند در ایران سرمایه‌گذاری کنند، گفت: اما وقتی بروکراسی را می‌بینند، از آمدن پشیمان می‌شوند.

بروکراسی مانع ورود سرمایه‌گذار به کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی بعد از ظهر امروز در همایش ملی اقتصاد مقاومتی در سالن همایش‌های هتل سالاردره، اظهار داشت: همواره در مسائل، برخورد تئوریک داریم.

وی ادامه داد: از منظر مباحث نظری و تئوریک هیچ مشکلی نداریم، مسائل روشن و مشخص است اما کسی نیست که به دنبال این مسائل در اجرا برود.

طبرسی با بیان اینکه از نظر شعار دادن و حرف زدن موفق هستیم، گفت: خدمات زیادی صورت گرفته، ولی باید بیشتر کار کرده و کشور را جبهه‌ای اداره کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران یادآور شد: باید کیفیت تولیدات داخلی را افزایش دهیم تا مردم تشویق شده و کالای داخلی خریداری کنند.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای از سرمایه‌گذاران علاقه‌مند هستند در ایران سرمایه‌گذاری کنند، گفت: اما وقتی بروکراسی را می‌بینند از آمدن پشیمان می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: مردم ما در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند اگر قرار است در مقابل تحریم‌ها بایستیم، مردم ما این ظرفیت و توان را دارند.

وی با بیان اینکه از 15 تیرماه، تحریم‌ها را آغاز کردند و تصور آنها بر این بود که ایران ظرف یک ماه از پای درمی‌آید، گفت: اکنون در اسفند ماه هستیم و دیدند که ما از پای درنیامدیم.

طبرسی با اشاره به اینکه انقلاب ما متصل به امام(ره) رهبری و شهدا است، تصریح کرد: مردم این انقلاب را دوست دارند اما هر وقت انقلاب وصل به ما مدیران شد، کارها را خوب انجام نمی‌دهیم.

وی ادامه داد: مردم به حرمت امام، رهبری و شهدا در صحنه‌ها حضور دارند، اما وقتی مدیریت‌ها، اداره کشور و جنگ و دعواها را می‌بینند، ناامید می‌شوند.

طبرسی اظهار داشت: ولایت فقیه، نعمت بزرگی است که از آن بهره‌مند هستیم ولی قدر این نعمت را نمی‌دانیم.

انتهای پیام/86007/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول