اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس خبر داد

صدور ضمانت‌نامه سرمایه‌گذاری برای صنایع کوچک

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از صدور ضمانت‌نامه سرمایه‌گذاری برای صنایع کوچک به منظور گرفتن تسهیلات بانکی خبر داد.

صدور ضمانت‌نامه سرمایه‌گذاری برای صنایع کوچک

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس، علی صداقت پور اظهار داشت: صدور ضمانت‌نامه‌های این صندوق با هدف حمایت از صنایع این استان برای اخذ تسهیلات بانکی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه برای صنایعی که با مشکل کمبود وثیقه برای دریافت تسهیلات در نظام بانکی مواجه باشند، ضمانت‌نامه صادر می‌شود، میزان سقف صدور ضمانت‌نامه برای هر واحد صنعتی متقاضی تسهیلات را 10 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: 50 درصد از اصل تسهیلات و سود آنها توسط صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک تضمین و ضمانت‌نامه صادر می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس اضافه کرد: تاکنون برای 37 واحد صنعتی در استان فارس به ارزش 170 میلیارد ریال ضمانت‌نامه صادر شده و این شرکت عنوان نخست کشور را در صدور ضمانت‌نامه‌های صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک به خود اختصاص داده است.

صداقت پور ابراز داشت: واحدهای صنعتی که با مشکل کمبود وثیقه مواجه هستند می‌توانند از این ظرفیت برای تامین کسری وثیقه خود به منظور دریافت تسهیلات استفاده مطلوب کنند.

وی فراهم آوردن زمینه توسعه سرمایه‌گذاری بخش غیردولتی در صنایع کوچک، کوتاه کردن مدت زمان اجرای طرح‌های اشتغال‌زا و دارای توجیه اقتصادی و همچنین تسهیل در روند تضمین وثیقه‌های تسهیلات اعطایی بانک‌ها و مؤ‌سسات مالی و اعتباری به صنایع کوچک را از اهداف فعالیت این صندوق بیان کرد و تصریح کرد: امیدوارم با توسعه فعالیت‌های این صندوق در فارس بتوانیم زمینه حمایت هرچه بیشتر از صنایع کوچک را فراهم کنیم.

انتهای پیام/2448/ی/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول