اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست روابط عمومی شورای هماهنگی مناطق آزاد:

تشویق سرمایه‌گذاران موجب تحول در چابهار می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست روابط عمومی شورای هماهنگی مناطق آزاد گفت: چابهار دارای ظرفیت‌های فرهنگی و اقتصادی بالایی است که با تشویق سرمایه‌گذاران و جذب گردشگر این ظرفیت‌ها منشأ بسیاری از تحولات می‌شود.

تشویق سرمایه‌گذاران موجب تحول در چابهار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی چابهار، حسن محسنی در نشستی صمیمانه با روابط عمومی سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی چابهار اظهار داشت: مناطق آزاد کشور باید اجرای سیاست‌های زیربنایی و ایجاد زیرساخت‌های کلان اقتصادی و صنعتی و اجتماعی و نیز اجرای برنامه‌های تخصصی اقتصادی در حوزه‌های داخلی و بین‌المللی را به نحوی صورت بخشند که محرومیت‌زدایی و حمایت از اقشار محروم و مناطق کمتر برخوردار اطراف خود را تحقق بخشد.

وی افزود: مجموعه وظایف و تکالیف و اقدامات روابط عمومی‌های این مناطق به عنوان ابزاری کارآ و مؤثر در راستای سیاست محرومیت‌زدایی در نظر گرفته شود و وظیفه‌ای خطیر و بزرگ در زمینه شناساندن آن بر عهده دارند.

سرپرست روابط عمومی شورای هماهنگی مناطق آزاد بیان کرد: امیدواریم با فعالیت و همکاری و همدلی شما همکاران این دغدغه با پیشرفت چابهار به عنوان یک فرصت تبدیل شود.

محسنی اذعان داشت: مهم‌ترین دستاورد روابط عمومی این است که مردم با ظرفیت‌ها و قابلیت‌های منطقه آشنا شوند و آینده‌ای خوب و درخشان برای این منطقه در حال رقم خوردن است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های مختلف این منطقه گفت: چابهار دارای ظرفیت‌های فرهنگی و اقتصادی بالایی است که با تشویق سرمایه‌گذاران و جذب گردشگر، این ظرفیت‌ها منشأ بسیاری از تحولات می‌شود.

سرپرست روابط عمومی شورای هماهنگی مناطق آزاد افزود: باید همه توان خود را بسیج کرده تا با پشتیبانی یکدیگر موانع برداشته شود و همه توان خود را در خدمت مردم قرار دهیم.

انتهای پیام/75002/ح/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول