اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی گلستان خبر داد

توسعه و رونق سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری گلستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گلستان گفت: امروز شاهد توسعه و رونق همه‌جانبه سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری استان هستیم.

توسعه و رونق سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گلستان، قربان عباسی اظهار داشت: توانمندی‌های سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گلستان، در سومین نمایشگاه و همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری تهران معرفی می‌شود.

وی با اشاره به افتتاح این نمایشگاه و همایش بین‌المللی با حضور رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور و معاون رئیس‌جمهور تصریح کرد: نظر به وجود فرصت‌های مناسب سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف گردشگری، صنایع‌دستی و میراث فرهنگی در استان گلستان و اهمیت معرفی این توانمندی‌های سرمایه‌گذاری، حضور فعال در این نمایشگاه و همایش بین‌المللی ضروری است.

این مسئول با تاکید بر اینکه امروز شاهد توسعه و رونق همه‌جانبه سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری استان هستیم، افزود: در تمام نقاط استان گلستان، سرمایه‌گذاری‌های گردشگری کلان و خوبی در حال اجراست که باید آنها را در معرض دید و قضاوت قرار دهیم.

عباسی ادامه داد: همان‌گونه که طی سال‌های اخیر با اثبات گردشگرپذیر بودن استان توانستیم سرمایه‌گذاران بسیاری را به این منطقه جذب کنیم، با نمایش سرمایه‌گذاری‌های خوب و موفق انجام گرفته نیز می‌توانیم این حوزه را در گلستان گسترش دهیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گلستان این همایش را فرصت خوبی برای جلب نظر مشارکت‌کنندگان و سرمایه‌گذاران جدید خواند و گفت: نمایش توسعه چشمگیر تاسیسات گردشگری در تمام شهرها، روستاهای هدف و مناطق نمونه گردشگری این استان می‌تواند نظر مثبت و اعتماد بسیاری از علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری را جلب کند.

وی افزود: بسته‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های گردشگری و سرمایه‌گذاری این استان و همچنین روستاهای هدف گردشگری و جاذبه‌های طبیعی و تاریخی و صنایع‌دستی استان گلستان، در این نمایشگاه معرفی شده و شرکت‌های سرمایه‌گذاری، شرکت تعاونی‌های فعال صنایع‌دستی در امر صادرات حضور فعالی در این نمایشگاه بین‌المللی خواهند داشت.

عباسی اذعان داشت: نشست‌های تخصصی سرمایه‌گذاری نیز در این همایش در سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری برگزار خواهد شد و فرصت‌های سرمایه‌گذاری این استان در این نشست‌ها بیش از پیش معرفی می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گلستان با اشاره به حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در این نمایشگاه و همایش، این فرصت را برای معرفی هر چه بهتر مناطق قابل واگذاری به سرمایه‌گذاران و ارائه به آنها مغتنم دانست و خاطرنشان کرد: در این همایش علاوه بر سرمایه‌گذاران بخش خصوصی داخلی و خارجی، شهرداری‌ها و نمایندگان بانک‌ها و دستگاه‌های اداری مرتبط نیز حضور خواهند یافت.

این مسئول حضور بانک‌های عامل ارائه‌کننده تسهیلات به سرمایه‌گذاران را در این نمایشگاه، در آشنایی سرمایه‌گذاران با فرصت‌های سرمایه‌گذاری این استان موثر عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: 55 بسته سرمایه‌گذاری در این استان به فارسی و انگلیسی و فرم‌های ستاد سرمایه‌گذاری شامل unido، summary ،sheet به فارسی و انگلیسی تهیه شده و مقدمات واگذاری مناطق نمونه به سرمایه‌گذاران آماده و وارد سایت کشور شده و تمام سرمایه‌گذاران دنیا به این بسته‌ها و فرم‌ها دسترسی دارند.

نمایشگاه و همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری از 16 تا 18 اسفند ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2307/ن/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول