اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تشخیص کادر فنی تیم ملی کشتی

کشتی‌گیر قزوینی به اردوی تیم ملی دعوت شد

خبرگزاری فارس: پوریا طاهرخانی کشتی‌گیر شایسته قزوینی بنا به تشخیص کادر فنی تیم کشتی کشورمان به اردوی تیم ملی این رشته دعوت شد.

کشتی‌گیر قزوینی به اردوی تیم ملی دعوت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، پس از بررسی‌های صورت گرفته و با تشخیص کادر فنی تیم ملی به اردوی آماده‌سازی کشتی جوانان پوریا طاهرخانی کشتی‌گیر جوان و برجسته استان قزوین به اردوی تیم ملی این رشته دعوت شد.

این کشتی‌گیر قزوینی در جریان رقابت‌های کشتی قهرمانی جوانان کشور موفق شده عنوان نایب‌ قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کرده و در کشتی درخشش پیدا کند.

مصطفی غیاثی از آذربایجان شرقی، محمد عظیمی از همدان و محمدرضا زرین‌پیکر از تهران از جدی‌ترین رقیبان این کشتی‌گیر شایسته قزوینی برای حضور در ترکیب نهایی تیم ملی کشتی آزاد جوانان کشور محسوب می‌شوند.

حضور پوریا طاهرخانی کشتی‌گیر برجسته قزوین در ترکیب اردوی تیم ملی جوانان کشور ثابت کرد که موج جدیدی در کشتی استان قزوین آغاز شده است.

ناگفته نماند گرچه طاهرخانی برای پوشیدن دوبنده پیراهن تیم ملی کشتی کشور در وزن 74 کیلوگرم رقیب سرسختی همچون محمدرضا زرین‌کمر قهرمان جوانان جهان را پیش روی خود دارد اما با توجه به توانایی‌های بالا می‌توان امیدوار بود این کشتی‌گیر با استفاده از توان خود برای رقیبان خط و نشانی سخت کشیده و پیروز میدان‌ ورزش شود.

ورزش کشتی این روزها با توجه به درخشش احسان لشگری کشتی‌گیر قزوینی در مسابقات قهرمانی جام جهانی کشتی و درخشش وی در المپیک 2012 لندن توانسته است جایگاه ویژه‌ای را برای دوست‌داران و علاقه‌مندان به این رشته ورزشی در استان قزوین ایجاد کرده و در راستای این امر نیز جوانان با استعداد قزوینی می‌توانند در آوردگاه‌های کشوری به مصاف با حریفان رفته و افتخار آفرین برای خود و کشتی قزوین شوند.

اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان کشور از فردا تا 12 اسفند ماه در خانه کشتی تهران برگزار شده و نفرات برتر این اردو در رقابت‌های انتخابی تیم ملی شرکت داده شده و دوبنده پیراهن تیم ملی را بر تن می‌کنند.

انتهای پیام/77004/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول