اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود قول و قرار آقای طالقانی

میزبانی اصفهان برای مسابقات کشتی پهلوانی لغو شد

خبرگزاری فارس: با وجودی که قرار بود مسابقات کشتی پهلوانی سنگین‌وزن‌های پایتخت‌های جهان به میزبانی اصفهان برگزار شود، فدراسیون از برگزاری مسابقات در تهران خبر داد.

میزبانی اصفهان برای مسابقات کشتی پهلوانی لغو شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در جریان سفر یک ماه قبل محمدرضا طالقانی سرپرست فدراسیون ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای در اصفهان، تصمیم‌گیری شد که مسابقات کشتی پهلوانی سنگین ‌وزن‌های پایتخت‌های جهان به میزبانی اصفهان به انجام برسد.

در دیدار طالقانی با شهردار اصفهان نیز مقرر شده شهرداری اصفهان هزینه برگزاری این مسابقات را تأمین کند و در جریان مسابقات قهرمانی کشور هنرهای فردی نیز بر انجام این مسابقات تأکید شد.

با این حال فدراسیون ورزش‌های باستانی و زورخانه‌ای اعلام کرد که رقابت‌های کشتی پهلوانی سنگین‌وزن‌های پایتخت‌های جهان در تهران و در ورزشگاه شهدای هفتم تیر برگزار خواهد شد.

گفته می‌شود برای این مسابقات که روزهای هفدهم و هجدهم اسفند، کشتی‌گیران 16 پایتخت جهان برای شرکت در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند.

هنوز دلیلی برای بر هم خوردن میزبانی اصفهان اعلام نشده و هیئت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان اصفهان نیز از این مساله اظهار بی اطلاعی می‌کند تا ابهامات زیادی در این رابطه به وجود بیاید.

انتهای پیام/63006/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول