اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا تعیین می‌شود

تصمیم‌گیری در مورد میزبانی اصفهان برای کشتی پهلوانی سنگین ‌وزن‌ها

خبرگزاری فارس: تکلیف لغو میزبانی اصفهان در مسابقات کشتی پهلوانی سنگین ‌وزن‌های پایتخت‌های جهان فردا پس از دیدار رئیس هیئت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان اصفهان و طالقانی مشخص می‌شود.

تصمیم‌گیری در مورد میزبانی اصفهان برای کشتی پهلوانی سنگین ‌وزن‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، بر اساس هماهنگی‌های انجام شده که حدود یک ماه قبل انجام شد، قرار بود مسابقات کشتی پهلوانی سنگین ‌وزن‌های پایتخت‌های جهان به میزبانی اصفهان برگزار شود.

با این حال فدراسیون ورزش‌های باستانی و زورخانه‌ای روز جمعه اعلام کرد که رقابت‌های کشتی پهلوانی سنگین‌وزن‌های پایتخت‌های جهان در تهران و در ورزشگاه شهدای هفتم تیر برگزار خواهد شد.

بر اساس این خبر، برای این مسابقات که روزهای هفدهم و هجدهم اسفندماه، کشتی‌گیران 16 پایتخت جهان برای شرکت در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند اما هنوز دلیلی برای بر هم خوردن میزبانی اصفهان اعلام نشده است.

رئیس هیئت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان اصفهان که روز گذشته با سرپرست فدراسیون دیدار کرده بود، در این باره گفت: روز گذشته دیداری را با آقای طالقانی داشتم و وی اعلام کرد که تا فردا تکلیف نهایی میزبانی اصفهان مشخص می‌شود.

رضا اخروی ادامه داد: در این جلسه سرپرست فدراسیون قول داد در صورتی که میزبانی اصفهان برای مسابقات کشتی پهلوانی سنگین ‌وزن‌های پایتخت‌های جهان لغو شود، میزبانی رویداد دیگری به اصفهان سپرده می‌شود.

انتهای پیام/63006/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول