اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی استان قم:

جشن گلریزان قهرمان کشتی قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی استان قم از برگزاری جشن گلریزان ویژه قهرمان کشتی فرنگی قم در مسابقات آسیایی و کشوری خبر داد.

جشن گلریزان قهرمان کشتی قم برگزار می‌شود

محسن حلوایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: محسن پودنکی چهره ارزنده، با سابقه و افتخارآفرین کشتی فرنگی استان قم محسوب می‌شود و متأسفانه به علت بیماری در حال حاضر در بستر بیماری است.

وی ادامه داد: علاقمندان به ورزش و به خصوص دوستداران رشته پهلوان پرور کشتی فرنگی هرگز چهره نامداری همچون محسن پودنکی که سال‌ها برای سربلندی کشتی قم زحمت کشید و تلاش کرد را هرگز از یاد و خاطر نخواهند برد.

رئیس هیئت کشتی استان قم افزود: بعد از حضور بسیار موفق و همراه با عناوین و افتخارات متعددی که محسن پودنکی در مسابقات قهرمان کشوری، بین‌المللی و آسیایی داشت، بسیار امیدوار بودیم که بتوانیم از تجربیات این قهرمان ارزنده در عرصه مربیگری نیز استفاده کنیم اما در حال حاضر این چهره سرشناس کشتی قم و کشورمان در بستر بیماری است.

وی یادآور شد: تاکنون قهرمانان، ورزشکاران و چهره‌های مطرحی از ورزش استان و کشور با حضور در منزل این عزیز نسبت به وی و سال‌ها زحمات بی‌شائبه پودنکی در راستای توسعه کشتی قم اظهار لطف داشته‌اند و امیدواریم که مسئولان نیز پا به پای مردم و قهرمانان، به فکر این کشتی‌گیر ارزنده باشند.

حلوایی در ادامه از برگزاری جشن گلریزان ویژه قهرمان ارزنده کشتی قم خبر داد و بیان داشت: هدف از برگزاری این جشن گلریزان این است که بار دیگر افتخارآفرینی‌های این دلاور کشتی قم زنده شود و عواید این جشن به بهبود بیماری پودنکی اختصاص یابد.

وی عنوان داشت: جشن گلریزان همزمان با برگزاری مسابقه خیرخواهانه فوتسال بین تیم‌های هنرمندان کشورمان و پیشکسوتان صبای قم پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شده است و ان‌شاءالله در ششمین روز اسفندماه انجام خواهد شد.

رئیس هیئت کشتی استان قم ابراز داشت: سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم از ساعت 15 روز یکشنبه ششم اسفند ماه میزبان این مراسم است.

وی تصریح کرد: از عموم ورزشکاران، قهرمانان، مردم و مسئولان استان قم دعوت می‌کنیم با حضور در این مراسم و همچنین تماشای دیدار خیرخواهانه فوتسال صبای قم و هنرمندان، یاری خود نسبت به این قهرمان ارزنده کشتی قم یعنی محسن پودنکی عزیز را نشان دهند.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول