اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی آمل:

پیشرفت کشتی آزاد آمل توسط مربیان کارآمد محقق شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی آمل از پیشرفت چشمگیر کشتی آزاد این شهرستان توسط مربیان با تجربه و کارآمد آملی خبر داد.

پیشرفت کشتی آزاد آمل توسط مربیان کارآمد محقق شد

قدرت‌الله نهاوندیان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: کشتی آزاد این شهرستان که سال‌های زیادی در رکود به سر می‌برد و ضعف زیادی داشت با به کارگیری مربیان با تجربه و کارآمد روزبه‌روز به نقطه اوج خود نزدیک می‌شود.

وی افزود: مربیان قدیمی و کارآزموده‌ای همانند رضا عظیمی و حسین اسماعیلی که دارنده مدال‌های رنگارنگ مسابقات جهانی و بین‌المللی کشتی در کارنامه خود هستند، کارهای بنیادی و پایه‌ای را در این شهرستان آغاز کرده‌اند که نتیجه آن را در مسابقات استانی کشتی قهرمانی مازندران شاهد بودیم.

نهاوندیان با اعلام اینکه یکی از مهم‌ترین رویدادهای کشتی مازندران اواخر ماه گذشته در آمل رقم خورد، گفت: مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی بزرگسالان مازندران به مدت سه روز با حضور برترین‌های این رشته ورزشی از شهرهای مختلف در سالن 2 هزار نفری پیامبر اعظم(ص) آمل پیگیری شد.

وی با اشاره به اینکه آمل همیشه در کشتی فرنگی یکی از شهرهای مهم استان مازندران است، بیان داشت: حتی در مسابقات المپیک 2012 لندن نیز این شهرستان در وزن 96 کیلوگرم توسط پهلوان قاسم رضایی در دنیا خوش درخشید و مدال خوش‌رنگ و ارزشمند طلای این رقابت‌ها به کشتی‌گیری از این شهرستان تعلق گرفت و در مسابقات جام جهانی 2013 تهران نیز حاجی‌پور دیگر فرنگی‌کار آملی در این مسابقات درخشش خوبی داشت.

رئیس هیئت کشتی آمل با بیان اینکه در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی بزرگسالان مازندران در مجموع حدود 340 کشتی‌گیر حضور داشتند، اذعان داشت: در کشتی فرنگی شاهد رقابت 119 کشتی‌گیر بودیم که این تعداد در کشتی آزاد به حدود 220 نفر رسیده بود.

به گفته نهاوندیان این رقابت‌های استانی با نظارت مستقیم صادق محبوبی، محمد طلایی، علیرضا رضایی و میرعمادیان از مربیان تیم ملی کشتی ایران اسلامی و اعضای کمیته فنی فدراسیون کشتی دنبال شد که رضایت این مسئولان را نیز به همراه داشت.

انتهای پیام/86012/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول