اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط جامعه ورزش خراسان‌رضوی صورت گرفت

استقبال از قهرمان کشتی خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: جامعه ورزش خراسان‌رضوی در استقبال گرمی، میزبان حامد تاتاری قهرمان کشتی وزن 96 کیلوگرم تیم ملی در مسابقات جهانی اخیر بود.

استقبال از قهرمان کشتی خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد،استقبال از حامد تاتاری ظهر امروز از محل فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد آغاز شد و تا محل اداره کل ورزش و جوانان استان ادامه یافت.

حامد تاتاری مورد استقبال جمعی از اهالی ورزشی خراسان به جامعه کشتی قرار گرفت.

سید علی‌اکبر هاشمی‌جواهری مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی در این مراسم اظهار کرد: با پیروزی غیرتمندانه تاتاری در بازی روز گذشته خود مقابل حریف روس در مسابقات جهانی تهران ورزش کشتی دوباره روی خوش خود را به کشتی استان نشان داد و ظرفیت‌های پنهان آن دوباره نمایان شد.

وی با اشاره به برد مقتدرانه کشتی‌گیر خراسانی گفت: با این پیروزی مسئولیت حامد تاتاری بیش از گذشته می‌شود زیرا ماندن در اوج همیشه دشوار است.

هاشمی‌جواهری با بیان اینکه وظیفه کشتی خراسان از گذشته بسیار سنگین‌تر شده است، خاطر نشان کرد: اداره کل ورزش و جوانان، هیئت کشتی استان و به طور کلی جامعه ورزش استان وظیفه‌ای بسیار حساس در قبال کشتی کشور بر عهده دارند که انجام درست آن تنها با تفاهم و دوستی امکان‌پذیر است.

وی افزود: طعم شیرین پیروزی باید بارها توسط مردم چشیده و نباید این تجربه متوقف شود زیرا این خواست دائمی آحاد جامعه از ورزشکاران است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی با بیان اینکه این وظیفه قدیمی‌های کشتی استان است که در راستای تداوم این پیروزی‌ها تلاش کنند، گفت: باید نام کشتی استان هر روز پر آوازه‌تر از گذشته در سطح کشتی ایران و جهان بدرخشد که این موضوع با دور کردن خودبینی‌ها و گسترش اخلاق پهلوانی و جوانمردی محقق می‌شود.

انتهای پیام/70005/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول