اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی استان اصفهان:

بحثی در مورد لغو میزبانی مسابقات کشتی پهلوانی نشده است

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی استان اصفهان گفت: مقدمات لازم برای میزبانی مسابقات کشتی پهلوانی سنگین ‌وزن‌های پایتخت‌های جهان در حال آماده سازی است و بحثی در رابطه با لغو میزبانی مطرح نشده است.

بحثی در مورد لغو میزبانی مسابقات کشتی پهلوانی نشده است

علیرضا میرواحدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: از زمانی که میزبانی اصفهان برای این رقابت‌ها قطعی شد، جلساتی برگزار شده تا تصمیم‌گیری‌های لازم برای میزبانی خوب مسابقات اتخاذ شود.

وی با بیان اینکه خبری در رابطه با لغو میزبانی اصفهان نشنیده است، تصریح کرد: امروز رئیس هیئت ورزش زورخانه‌ای دیداری با سرپرست فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی داشته و در مورد مسائل مختلف با وی بحث و تبادل نظر کند.

دبیر هیئت ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی استان اصفهان ادامه داد: طی روزهای آینده نیز با نمایندگان شهرداری اصفهان دیداری داریم تا هماهنگی‌های لازم انجام شود.

وی با اشاره به انتخاب سالن‌های لازم برای مسابقات کشتی پهلوانی سنگین ‌وزن‌های پایتخت‌های جهان بیان کرد: سه سالن ملت، شهدای مخابرات و پیروزی برای برگزاری مسابقات و تمرینات تیم‌های شرکت کننده در نظر گرفته شده و به فدراسیون نیز این سالن‌ها را اعلام کرده‌ایم.

به گزارش فارس، در جریان سفر یک ماه قبل محمدرضا طالقانی سرپرست فدراسیون ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای در اصفهان، تصمیم‌گیری شد که مسابقات کشتی پهلوانی سنگین ‌وزن‌های پایتخت‌های جهان به میزبانی اصفهان به انجام برسد اما روز گذشته فدراسیون از میزبانی مسابقات در تهران خبر داد.

انتهای پیام/63006/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول