اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کنارک:

اجازه گرانفروشی نمی‌دهیم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کنارک گفت: با تشدید نظارت‌ها و تعامل با دستگاه‌ها، اجازه نمی‌دهیم گرانفروشی مردم را آزار دهد.

اجازه گرانفروشی نمی‌دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از زرآباد، محمد عطایی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار و هماهنگی برگزاری نخستین نمایشگاه بهاره در بخشداری زرآباد که با حضور بخشدار، رؤسای اتحادیه‌ها، مسئولان مجامع صنفی و نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار داشت: با تشدید نظارت و بازرسی بر بازار و قیمت اجناس و تعامل با دستگاه‌های بخش به منظور عملکرد بر بازار و نظارت، اجازه نخواهیم داد تا گرانفروشی سبب آزار مردم شود.

وی برگزاری این نمایشگاه را برای نخستین بار در شهر زرآباد، به عنوان یک نمایشگاه کامل و برتر گامی در زمینه تنظیم بازار دانست.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کنارک در ادامه از خدمات نیروی انتظامی در بخش زرآباد به منظور همکاری با اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تقدیر کرد.

عطایی بیان داشت: سهمیه لازم اقلام با قیمت حمایتی دولت در بخش زرآباد نیز تهیه شده است.

بخشدار زرآباد نیز در ادامه این جلسه ضمن تقدیر از تعامل بین دستگاه‌های مجری نظارت بر قیمت‌ها گفت: تشدید نظارت‌ها باعث آرامش بازار و افزایش رضایتمندی خریدار و بازدارنده هرگونه سودجویی فرصت‌طلبان خواهد بود که نیاز است در ایام سال جدید دقت بیشتری بر این موضوع شود.

مجتبی شجاعی همچنین از تشکیل اکیپ بازرسی هفتگی در حوزه بهداشت و قیمت‌ها در اسفند و فروردین ماه خبر داد و افزود: برای نخستین بار نمایشگاه عرضه محصولات بهاره با حضور بیش از 45 غرفه از داخل و خارج استان از 26 تا 30 اسفندماه جاری با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت کنارک و استان، بخشداری، شهرداری و شورای اسلامی شهر زرآباد گشایش می‌یابد.

وی بیان کرد: به منظور دسترسی آسان و سهولت انجام کار، برنامه‌ریزی شده که برای تمامی روستاهای منطقه سرویس ایاب و ذهاب بازدید از نمایشگاه به صورت رایگان در اختیار مردم قرار گیرد همچنین اجناس این نمایشگاه با پنج تا 15 درصد تخفیف عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/75002/ح20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول