اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

10 اسفندماه

نمایشگاه بهاره در شهرستان خاش بازگشایی می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار خاش گفت: نمایشگاه بهاره‌ از 10 اسفندماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های خاش گشایش می‌یابد.

نمایشگاه بهاره در شهرستان خاش بازگشایی می‌شود

علیرضا شهرکی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خاش اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امکانات لازم از 25 اسفند برای میزبانی از گردشگران و مسافران نوروزی فراهم است.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و سوغات، برگزاری موسیقی محلی در کنار نمایشگاه‌ها، پذیرایی از مهمانان در ورودی شهر،اکیپ اورژانس در حوالی جاده، اکیپ هلال احمر در ورودی شهر، تیم استقبال از مهمانان در ورودی شهر، استقرار دفاتر اطلاع رسانی در سطح شهر از جمله این اقدامات بوده است.

فرماندار خاش بیان کرد: نمایشگاه بهاره‌ از 10 اسفندماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های خاش برپا می‌شود.

شهرکی با اشاره به افزایش میزان مسافرت گردشگران به این شهرستان گفت: شهرستان خاش با داشتن ظرفیت‌های متنوع گردشگری و طبیعی آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است.

وی ادامه داد: پاکیزگی شهر و مناطق شهر، افزایش ظرفیت‌های بهداشتی و درمانی در رستوران‌ها، هتل‌ها و مراکز درمانی و جلوگیری از هر نوع کنده‌کاری در سطح خیابان‌ها می‌تواند یک احساس خوشایند و به یاد ماندنی را برای مسافران تداعی کند.

فرماندار خاش با اشاره به هفته درختکاری افزود: با توجه به اینکه فضای سبز در روحیه افراد و یادگیری دانش‌آموزان تاثیر دارد، نواحی آموزش و پرورش باید با همکاری دانش‌آموزان اقدام به کاشت درخت در مدرسه‌ها کنند.

وی بیان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، چندین مدرسه برای اسکان مسافران آماده شده‌اند، این واحدهای آموزشی شبانه‌روز امکانات لازم از جمله حمام، اجاق گاز، آب، برق و تلفن را دارند.

شهرکی ادامه داد: ثبت‌نام متقاضیان استفاده از این واحد‌ها به صورت اینترنتی و از طریق سایت آموزش و پرورش شهرستان خاش انجام و بقیه به شکل حضوری امکان‌پذیر است.

فرماندار خاش از آمادگی هتل‌های شهرستان خاش برای اقامت مسافران در نوروز 92 خبر داد.

انتهای پیام/75004/ح20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول