اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار همدان خبر داد

استقرار 8 غرفه آجیل در نمایشگاه بهاره همدان

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار همدان از استقرار هشت غرفه آجیل در نمایشگاه بهاره همدان خبر داد.

استقرار 8 غرفه آجیل در نمایشگاه بهاره همدان

احمد پیریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه در نمایشگاه بهاره یک غرفه آجیل و خشکبار توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت فعال خواهد شد، اظهار داشت: این غرفه به اعضای آجیل و خشکبار مربوط نیست و برای اعضای خود مبادرت به توزیع آجیل می‌کند و مطابق فاکتور خرید خود سود فروش را معین می‌کنند.

وی با بیان اینکه قیمت آجیل و خشکبار در بازار همدان مطابق با استاندارد و قیمت کشوری است، ادامه داد: توزیع‌کنندگان و مغازه‌دارانی که آجیل خریداری کرده‌اند، مطابق نرخ تعادلی که به آنها سود داده‌اند، مبادرت به فروش می‌کنند.

رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار همدان با بیان اینکه کالایی که در بازرگانی وارد می‌شوند، قیمت مشخصی دارد، خاطرنشان کرد: سود کالاها بر اساس قیمت خریداری شده مشخص می‌شود.

وی با اشاره به نرخ تعادلی آجیل در بازار نیز تصریح کرد: هر کیلو پسته در بازار همدان از 35 تا 55 هزار تومان، بادام هندی از 42 تا 58 هزار تومان، بادام درختی از 35 تا 43 هزار تومان، مغز فندق بوداده از 30 تا 35 هزار تومان و تخم کدو نیزاز 18 تا 22 و تخم ژاپنی نیز از 9 تا 15 هزار تومان به فروش می‌رسد.

پیریان متذکر شد: قیمت‌های عنوان شده مربوط به آجیل ممتاز و درجه یک است.

وی با بیان اینکه اتحادیه آجیل و خشکبار همدان حدود 140 عضو دارای مجوز دارد، ابراز داشت: به برخی از واحدهایی که نزدیک نوروز بدون مجوز اقدام به فروش آجیل و خشکبار می‌کنند، اعلام پلمپ می‌کنیم.

رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار همدان با بیان اینکه بازار همدان در زمینه آجیل و خشکبار نوروز هیچ گونه کمبودی ندارد، خاطرنشان کرد: در سال گذشته در نمایشگاه بهاره 13 غرفه آجیل فعال بود، اما امسال هشت غرفه فروش آجیل در نمایشگاه بهاره فعال می‌شود.

انتهای پیام/89004/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول