اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان خبر داد

اتصال بیمارستان‌های زنجان به شبکه ملی اطلاعات

خبرگزاری فارس: مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان گفت: بیمارستان‌های استان زنجان به شبکه ملی اطلاعات وصل شدند.

اتصال بیمارستان‌های زنجان به شبکه ملی اطلاعات

مرتضی شهامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: راه‌اندازی خوب، مناسب و دقیق شبکه ملی اطلاعات در استان زنجان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه کاربران از طریق شبکه ملی اطلاعات اینترنت مورد نیاز خود را دریافت کرده و به شرکت‌های مورد نظر خود وصل می‌شوند، خاطرنشان کرد: طراحی صحیح این طرح از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

*دریافت برنامه‌های تلویزیونی از طریق اینترانت

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان با بیان اینکه برای دیدن برنامه‌های تلویزیونی از طریق اینترنت نیازی به صرف هزینه‌های زیاد نیست، تصریح کرد: از طریق دیتا سنتر و پهنای باند بالاتر پخش تلویزیونی صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه با هزینه‌های بسیار پایین و پهنای باند بسیار بالایی مشترک می‌تواند به شبکه ملی اطلاعات وصل شود، اضافه کرد: این در حالی است که دیگر نیازی به درخواست اینترنت و صرف هزینه‌های بالا نیست.

*همکاری ادارات در اجرای طرح شبکه ملی اطلاعات

شهامی با تاکید بر اینکه طرح شبکه ملی اطلاعات طرحی دقیق و مورد نیاز است، ادامه داد: همکاری دستگاه‌های مختلف اداری در این زمینه ضروری است.

وی با اشاره به اینکه اقدامات لازم در زمینه طرح شبکه ملی اطلاعات به صورت گام به گام و مرحله به مرحله اجرا می‌شود، یادآور شد: در حال حاضر همه مدارسی که امکان وصل شدن آن‌ها به شبکه ملی اطلاعات وجود داشت، وصل شده‌اند.

*اتصال مساجد زنجان به شبکه ملی اطلاعات

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان با بیان اینکه اتصال مساجد استان زنجان به شبکه ملی اطلاعات از دیگر اقدامات در دست اجرای این اداره کل است، افزود: همه بیمارستان‌های استان نیز به این شبکه متصل شده و از خدمات آن استفاده می‌کنند.

*راه‌اندازی دیتا سنتر در استان زنجان

وی با اشاره به اینکه راه‌اندازی دیتا سنتر استان زنجان یکی از برنامه‌های پیش روی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: سازمان فناوری اطلاعات کشور برای ایجاد دیتا سنتر در استان‌های مختلف کشور متعهد شده است.

انتهای پیام/73006/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول