اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط اداره‌کل ارشاد فارس فراهم شد

خرید اینترنتی بلیت فیلم‌های جشنواره فجر شیراز

خبرگزاری فارس: رئیس اداره امور سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: امکان خرید اینترنتی بلیت فیلم‌های فجر برای علاقمندان این هنر فراهم شد.

خرید اینترنتی بلیت فیلم‌های جشنواره فجر شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، بهروز مرامی اظهار داشت: دبیرخانه دوازدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز با هدف آسان‌سازی و تسهیل عرضه بلیت‌، اقدام به ارائه بخشی از ظرفیت سالن‌های نمایش‌دهنده به صورت پیش‌فروش اینترنتی کرده است.

وی افزود: پایگاه الکترونیکی www.honaremelli.com برای این منظور در نظر گرفته شده و امکان انتخاب فیلم، نوبت نمایش، زمان و خرید بلیت در این پایگاه وجود دارد.

مرامی تصریح کرد: خرید از گیشه و یا خرید و پیش‌خرید بلیت‌های جشنواره از نمایندگی‌های فروش، که مشخصات آنها در صفحه نخست این پایگاه وجود دارد نیز امکان‌پذیر است.

رئیس اداره امور سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس بیان کرد: قیمت هر بلیت 2 هزار و 500 تومان است و هر نفر می‌تواند برای هر نوبت نمایش (سانس) پنج بلیت خریداری کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: دوازدهمین دوره جشنواره فیلم فجر شیراز از 14 بهمن ماه تا 24 بهمن ماه جاری در سینما ایران و تالار حافظ برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، «مروارید» به کارگردانی سیروس حسن پور، «هیس دخترها فریاد نمی‌زنند» به کارگردانی رخشان بنی‌اعتماد، «تنهای تنهای تنها» به کارگردانی سیامک شایقی، «ترنج» به کارگردانی مجتبی راعی، «آفتاب مهتاب زمین» به کارگردانی علی قوی‌تن و «زیباتر از زندگی» به کارگردانی انیسه شاه‌حسینی برخی از فیلم‌های این دوره جشنواره فیلم فجر هستند.

انتهای پیام/2448/صا/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول