اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس فتا استان آذربایجان‌شرقی خبر داد

تهدید همسر سابق به انتشار عکس‌های خصوصی در اینترنت / دستگیری مزاحم اینترنتی در تبریز

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس فتا استان آذربایجان‌شرقی از دستگیری مزاحم اینترنتی در کمتر از چند ساعت در تبریز خبر داد و گفت: متهم همسر سابقش را به انتشار عکس‌های خصوصی در اینترنت تهدید کرده بود.

تهدید همسر سابق به انتشار عکس‌های خصوصی در اینترنت / دستگیری مزاحم اینترنتی در تبریز

محمد قاسملو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: پرونده قضایی نیابتی از تهران به همراه شاکیه به این پلیس واصل شد و در بررسی اولیه حساسیت پرونده مشخص و موضوع به طور جدی در دستور کار اداره مبارزه با جرایم سایبری پلیس فتا استان قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: خانمی به هویت معلوم با ارائه نیابت اعلام داشت که همسر سابقش با انتشار عکس‌ها و مطالب کذب در فضای اینترنت و در فیس بوک قصد آبروریزی و زیر سئوال بردن شخصیت وی در نزد خانواده را داشته و با ارسال ایمیل‌های تهدید کننده آرامش روانی وی را مختل کرده است که بر این اساس دستگیری همسر این خانم در دستور کارشناسان مبارزه با با جرایم سایبری قرار گرفت.

قاسملو در ادامه تصریح کرد: با انجام کارهای فنی و بررسی ایمیل ارسال شده از طرف متهم مشخص شد نامبرده در منزل پدری حضور دارد که با استفاده از مهندسی اجتماعی و شگردهای روانشناسی، متهم به پای اینترنت کشانده شد و در حین چت در یاهو، بعد از چند ساعت در منزل پدری‌اش دستگیر شد.

رئیس پلیس فتا استان در خاتمه تاکید کرد: در بررسی‌ها مشخص شد که طرفین پرونده چند سال پیش از طریق اینترنت آشنا و بعدا ازدواج کرده و به سبب عدم شناخت همدیگر، عمر زندگی آنها به کمتر از یک سال کفاف نکرده و مسائل غیراخلاقی موجبات جدایی این دو شده و با کینه‌ای که از همدیگر داشتند در صدد تضعیف شخصیت همدیگر برآمدند.

انتهای پیام/60002/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول