اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اصفهان:

نارسایی‌های اینترنتی در اصفهان محدود است/ مشکل نداریم

خبرگزاری فارس: مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اصفهان گفت: نا‌رسایی‌های اینترنتی در استان اصفهان محدود است و مشکلی در راستای ارائه خدمات اینترتی به مردم وجود ندارد.

نارسایی‌های اینترنتی در اصفهان محدود است/ مشکل نداریم

تقی شفیعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر اداره ارتباطات و فناوری اطلاعات به یک مجموعه حاکمیتی و نظارتی تبدیل شده است، اظهار کرد: فعالیت‌های شرکت‌ها و اپراتور‌های فعال در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات به شرکت‌های خصوصی واگذار شده است و این اداره وظیفه سیاست‌گذاری، حاکمیتی و نظارتی را بر عهده دارد.

وی با تاکید بر اینکه این اداره تنها به فعالیت این مجموعه‌ها نظارت می‌کند و اصل 44 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به منظور اجرای اصل خصوصی‌سازی در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دنبال شده است، اضافه کرد: مشکلات موجود در راستای ارائه خدمات اینترنتی به متقاضیان نا‌محدود و گسترده نیست و نا‌رضایتی‌های بسیاری در این زمینه وجود ندارد

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اصفهان به وضعیت اینترنت در اصفهان اشاره و تصریح کرد: نا‌رسایی‌های اینترنتی در استان اصفهان محدود است و مشکلی در راستای ارائه خدمات اینترنتی به مردم وجود ندارد.

وی به فعالیت شبکه ملی اطلاعات در راستای راه‌اندازی اینترنت ملی در سراسر کشور اشاره کرد و ادامه داد: پیگیری‌های لازم در راستای اجرای این پروژه توسط سازمان فناوری اطلاعات صورت می‌گیرد.

شفیعی با بیان اینکه این سازمان مدیریت پروژه اجرای اینترنت ملی را در سطح کشور به عهده دارد، تاکید کرد: ادارات ارتباطات و فناوری اطلاعات موجود در استان‌ها مسئول راه‌اندازی پروژه اینترنت ملی نیستند اما در صورتی که اطلاعات محلی برای اجرای این پروژه لازم باشد در راستای جمع‌آوری و ارائه اطلاعات محلی به سازمان فناوری اطلاعات اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/63004/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول