اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مخابرات گلستان:

450 روستا در گلستان پایگاه اینترنت دارند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل مخابرات استان گلستان گفت: 450 روستا از 900 روستا در استان گلستان مجهز به پایگاه اینترنت هستند.

450 روستا در گلستان پایگاه اینترنت دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیداسحاق حسینی عصر امروز در حاشیه جشنواره وبلاگ‎نویسی روستایی در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: از سال 1380 برنامه توسعه «آی‎تی» در روستاهای استان گلستان در دستورکار قرار گرفت و امروز استان گلستان در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مقام اول را در کشور به خود اختصاص داده است.

* رشد قابل توجه زیرساخت‎های فناوری اطلاعات در گلستان

حسینی ادامه داد: مخابرات استان با 206 سایت مقام اول و تهران مقام دوم را در حوزه فناوری اطلاعات در کشور به دست آورده است.

مدیرعامل مخابرات استان گلستان خاطرنشان کرد: سال گذشته استان گلستان یکی از استان‌هایی بود که انتخابات الکترونیک در آن برگزار شد و به شکر خدا در این حوزه نیز امتیاز لازم را به دست آوردیم و استان گلستان مقام اول را به خود اختصاص داده است.

وی تصریح کرد: اجرای پروژه شمس و شباب از پروژه‎های بزرگ و مفید در استان با موفقیت اجرا شد و تمام اینها نشان می‎دهد، زیرساخت‎های فناوری اطلاعات در استان از رشد قابل قبولی برخوردار است.

حسینی افزود: 450 روستا از 900 روستا در استان گلستان دارای پایگاه اینترنت و 160 روستا نیز دارای اینترنت پرسرعت هستند.

* وبلاگ بستری برای توسعه روستا است

مدیرعامل مخابرات استان گلستان عنوان کرد: وبلاگ به دلیل تأثیرگذاری مناسب و خودمانی بودن مطالبی که در آن قرار می‎گیرد، می‎تواند در راستای توسعه روستا استفاده شود.

وی در پایان اذعان کرد: امیدواریم که این همایش‎ها خود بیانگر این موضوع باشد که وبلاگ‎ها می‎تواند، بهترین تولید محتوا را داشته باشند و می‎توان از وبلاگ به عنوان بستری برای توسعه و خدمات‎دهی به روستائیان استفاده کرد.

انتهای پیام/2307/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول