اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول روابط عمومی شهرداری قزوین:

100 میلیون تومان برای تجهیز ایستگاه تلویزیونی قزوین نیاز است

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی شهرداری قزوین گفت: زیرساخت‌های لازم برای راه‌اندازی ایستگاه تلویزیونی آماده شده است که با تصویب بودجه 100 میلیونی امیدواریم بتوانیم در سال 92 این ایستگاه تلویزیونی را به بهره‌برداری برسانیم.

100 میلیون تومان برای تجهیز ایستگاه تلویزیونی قزوین نیاز است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علیرضا منجم در نود و سومین نشست شورای شهر قزوین اظهار داشت: ایستگاه رادیویی شهرداری از سال گذشته آغاز به کار کرد که روزی یک ساعت برنامه تولید می‌کند و امیدواریم بتوانیم با راه‌اندازی ایستگاه تلویزیونی با همکاری صدا و سیما برنامه‌های خوبی را به تولید برسانیم.

وی با اشاره به اینکه تجهیز و راه‌اندازی ایستگاه تلویزیونی می‌تواند هزینه‌های خود را در بیاورد، افزود: ما سال گذشته قصد راه‌اندازی داشتیم که این امر اتفاق نیافتد و به سال 92 موکول شد تا با راه‌اندازی این ایستگاه تلویزیونی بتوانیم اطلاع‌رسانی خوبی در زمینه کارهای شهرداری داشته باشیم.

مسئول روابط عمومی شهرداری قزوین تصریح کرد: این یکی از پروژه‌های شاخص شهرداری محسوب می‌‌شود که با هدف جذب سرمایه در بخش خصوصی می‌تواند به یکی از استودیوهای خوب استان قزوین تبدیل شود.

وی با بیان اینکه بودجه روابط عمومی که از 350 میلیون به 990 میلیون رسیده است، گفت: ویترین شهرداری روابط عمومی که کارهای این مجموعه را اطلاع‌رسانی می‌کند و موجب این می‌شود که ارتباط بین مردم و شهرداری بیشتر شود، ولی در نهایت شورای شهر با 600 میلیون تومان برای روابط عمومی شهرداری در نظر گرفتند.

تهیه بودجه 200 میلیون برای سازمان نوسازی و بهسازی قزوین

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین نیز در این جلسه اظهار داشت: برای ساخت سرویس بهداشتی در سطح شهر، توقفگاه آتش‌نشانی و ساماندهی برخی از مناطق آسیب‌پذیر 200 میلیون بودجه را در سال جاری پیشنهاد دادند که به تصویب شورای شهر قزوین رسید.

علیرضا خزائلی افزود: می‌توانیم با ساماندهی مناسب و برنامه‌ریزی درست شرایط خوبی را به وجود آوریم تا کارهای بازسازی و ساخت پروژه‌ها جلوتر بیافتد.

وی با تأکید بر اینکه دنبال سرمایه‌گذارهای بخش خصوصی در قزوین هستیم، افزود: 100 پروژه در سال 92 مدنظر ما است که می‌خواهیم با مطالعه مناسب بتوانیم نیمی از آن را به اجرا در بیاوریم تا قزوین هم به پیشرفت‌های قابل قبولی برسد.

انتهای پیام/77010/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول