اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 22 میلیارد ریال

3 طرح فنی در صدا و سیمای مرکز زنجان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد ریال 3 طرح فنی در صدا و سیمای مرکز زنجان افتتاح شد.

3 طرح فنی در صدا و سیمای مرکز زنجان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان، با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، معاون عمرانی استاندار و فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان سه طرح فنی در مجموع با 22 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی و استانی در صدا و سیمای مرکز زنجان به بهره‌برداری رسید.

این طرح‌ها شامل اجرای خط فیبر نوری بین صدا و سیمای مرکز زنجان و ایستگاه پرقدرت بایندر، اجرای طرح سیگنال‌رسانی stm1 بین ایستگاه پر قدرت بایندر و ایستگاه فرستنده صائین‌قلعه برای پوشش شهرستان‌های ابهر و خرم‌دره و نیز نصب و راه‌اندازی تجهیزات سیستم استودیوی مجازی در مجموع با 22 میلیارد ریال از اعتبارات ملی و استانی است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در جلسه هم‌اندیشی مدیران مرکز با نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان به تلاش دشمنان برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: دشمنان این نظام با توجه به هزینه هنگفتی که تقبل کرده‌اند، نتوانسته‌اند ضربه‌ای به این کشور وارد کنند.

مرتضی صفری افزود: پیروی ملت ایران از رهبر معظم انقلاب یکی از دلایل اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایران است و دشمنان با وجود این اتحاد و همبستگی نمی‌توانند به این نظام مقدس اسلامی آسیب رسانند.

وی با اشاره به فرموده امام راحل که «مجلس در راس امور است»، تاکید کرد: مجلس قوی، مقتدر و پایبند به آرمان‌های انقلاب، امام (ره) و شهدا یکی از مهمترین ابزارهای ارزشمند برای خنثی‌ کردن چالش‌های پیش روی کشور است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با اشاره به افزایش پخش برنامه‌های رادیو  از 12 ساعت به 20 ساعت و همچنین پخش شبکه اشراق از 8 به 20 ساعت، اظهار داشت: این امر باعث شده که تولید و پخش مرکز به حدود 14 هزار و 600 ساعت در سال ارتقاء یابد.

وی گفت: در آخرین نظرسنجی صورت گرفته توسط این مرکز، شبکه استانی اشراق 73.5 درصد مخاطب را در سراسر استان جذب کرده و همچنین بیش از 70 درصد مردم استان زیر پوشش سیستم دیجیتال هستند.

در ادامه نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از عملکرد خوب و رضایتبخش صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: صدا و سیما در امر اطلاع‌رسانی، حفظ انقلاب و تحقق منویات مقام معظم رهبری بسیار بااهمیت است و در واقع صدای رسای ولایت فقیه محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد موسوی در ادامه بر ارتقای فرهنگ جامعه و ضرورت پخش برنامه‌های شاد در شبکه استانی اشراق تاکید کرد.

در ادامه نماینده ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی نیز عملکرد صدا و سیمای استان را خوب ارزیابی کرد و گفت: استفاده از کارشناسان و متخصصان امین در رسانه به منظور تبیین فرمایشات ولی‌فقیه با دو محور اشتغال و تورم ضروری است.

محمدرضا خان‌محمدی همچنین بر کیفی‌سازی برنامه‌های تولیدی مرکز زنجان تاکید کرد.

در ادامه نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به توطئه‌های دشمنان از زمان پیروزی انقلاب تا به امروز گفت: انقلاب با رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری و همراهی مردم در عرصه‌های مختلف توانسته است بر همه مشکلات فائق آید و مدلی بی‌بدیل از گفتمان مردم‌سالاری دینی را به جهانیان ارائه کند.

محمد اسماعیلی توسعه همه‌جانبه استان را در گرو همکاری، هم‌افزایی و تلاش همه دلسوزان دانست و افزود: صدا و سیمای مرکز زنجان می‌تواند در راستای توسعه همه‌جانبه استان نقش‌آفرینی کند.

در ادامه این مراسم مدیر کل ارتباطات زمینی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز پیشرفت‌های صدا و سیمای مرکز زنجان را در تاریخ این شبکه بی‌نظیر دانست و گفت: در این برهه جدید، حجم افزایش و توسعه امکانات فنی و فرستنده‌ای شبکه استانی اشراق به حدی است که در بین شبکه‌های استانی کشور یک رکورد محسوب می‌شود.

گفتنی است، در این مراسم آغاز عملیات احداث سوله برای ضبط برنامه‌های نمایشی مرکز زنجان نیز کلنگ‌زنی شد.

انتهای پیام/2308/ر/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول