اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای مازندران:

صدا و سیما بر محور منویات رهبری حرکت می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای استان مازندران با اشاره به محوریت سخنان رهبری در صدا و سیما گفت: منویات رهبری سرلوحه تمام برنامه‌های صدا و سیما قرار دارد.

صدا و سیما بر محور منویات رهبری حرکت می‌کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از رامسر، بهرام حمیدی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری رامسر در آمفی تئاتر دانشگاه آزاد واحد رامسر با اشاره به قدمت صدا و سیمای استان مازندران خاطر نشان کرد: برخلاف استان‌های دیگر که با یک فرستنده دیجیتالی فعالیت رسانه‌ای خود را انجام می‌دهند مازندران به لطف موهبت رئیس صدا و سیمای کشور به این استان، 7 فرستنده پرقدرت دیجیتال را داراست.

حمیدی بیان کرد: مردم با حضور بی‌نظیر خود در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که رویدادهای زودگذر برایشان اهمیتی نداشته و پایداری نظام و رهنمودهای رهبری معظم برایشان در اولویت قرار دارد.

این مسئول به اهمیت انتخابات پیش رو اشاره و گفت:  باید هوشیار باشیم و اجازه ندهیم دشمنان از گفتار و کردارمان سوءاستفاده کرده و تبلیغاتشان را رنگ و بو دهند.

وی اظهار داشت: منویات رهبری سرلوحه تمام برنامه‌های صدا و سیما قرار دارد و برنامه‌سازان شبکه استانی مازندران همیشه جزو بهترین‌ها در ساخت و ارائه برنامه‌ها سنجیده می‌شوند.

مدیرکل صدا و سیمای استان مازندران اعلام کرد: ما آمادگی داریم که از ظرفیت‌های علمی، ورزشی و تولیدی شهر نمونه گردشگری در برنامه‌های شبکه استانی استفاده و برنامه‌های ملی و نوروزی را در رامسر پوشش دهیم.  

انتهای پیام/86024/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول