اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون انتظامی استان زنجان خواستار شد

پر کردن جای خالی کتاب در صدا و سیما

خبرگزاری فارس: معاون عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان زنجان گفت: جای خالی کتاب در صدا و سیما دیده می‌شود.

پر کردن جای خالی کتاب در صدا و سیما

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان،علی مالکی شامگاه چهارشنبه در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان زنجان، اظهار کرد: حضور چشمگیر کتاب در تلویزیون خالی است.

وی با بیان اینکه حضور پررنگ کتاب در صدا و سیما کمتر دیده می‌شود، افزود: ضروری است با برگزاری جلسات نقد و بررسی کتاب‌های مختلف این حضور پررنگ شود.

*برگزاری جلسات نقد و بررسی کتاب در صدا و سیما

معاون عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان زنجان بر ضرورت برگزاری جلسات نقد و بررسی کتاب‌های چاپ شده در این استان تاکید کرد و گفت: برگزاری چنین جلساتی موجب آشنایی بیشتر مردم با تازه‌های نشر می‌شود.

وی با بیان اینکه باید جلساتی نیز به منظور بررسی تازه‌های نشر کشور برگزار شود، افزود: برگزاری چنین جلساتی موجب آشنایی مردم با کتاب‌های جدید و شناسایی نقاط ضعف و قوت آنها می‌شود.

*حضور اساتید در جلسات نقد و بررسی کتاب

مالکی با اشاره به اینکه حضور اندیشمندان، اساتید و نخبگان در جلسات نقد و بررسی موجب پویایی این جلسات می‌شود، افزود: ارائه نظرات کارشناسی شده از دیگر مزیت‌های برگزاری چنین جلساتی است.

 

مدیرکل روابط عمومی و تشریفات استانداری زنجان نیز در این جلسه با بیان اینکه در حال حاضر از بخش‌های مختلف صدا و سیما برنامه‌هایی با موضوع کتاب تولید و پخش می‌شود، افزود: معرفی کتاب در صدا و حضور در کتابخانه‌های عمومی از دیگر برنامه‌های صدا و سیما است.

*اطلاع‌رسانی طرح‌های جدید کتاب

علی اسماعیلی با اشاره به اجرای طرح‌های جدید کتابخوانی تصریح کرد: باید اطلاع‌رسانی‌های لازم برای آشنایی مردم با این طرح‌ها انجام شود.

وی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی‌های لازم در این زمینه صورت نگرفته است، خاطرنشان کرد: هنوز بخش اعظمی از جامعه از اجرای چنین طرح‌هایی بی‌خبر هستند.

انتهای پیام/73003/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول