اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر

ساختمان صدا و سیمای خمین به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی از افتتاح و بهره‌برداری از ساختمان صدا و سیمای شهرستان خمین به مناسبت دهه فجر خبر داد.

ساختمان صدا و سیمای خمین به بهره‌برداری می‌رسد

غلامرضا خرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: عملیات ساخت این ساختمان از سال 89 در زمینی به مساحت 300 متر مربع و با صرف اعتباری بالغ بر یک هزار و 800 میلیون ریال توسط این اداره کل آغاز شد.

وی تصریح کرد: ساختمان کتابخانه عمومی منطقه فوتبال نیز با صرف اعتباری بالغ بر یک هزار میلیون ریال در زمینی به مساحت 185 متر مربع توسط اداره کل راه و شهرسازی در سال 89 آغاز و در طول دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی همچنین از افتتاح چهار واحد منازل سازمانی در محلات خبر داد و بیان داشت: عملیات احداث این واحدها نیز در سال 87 در زمینی به مساحت 520 متر مربع با اعتباری بالغ بر 2 هزار و 800 میلیون ریال آغاز شد که به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

خرمی افتتاح دارالقرآن شهرستان آشتیان در زمینی به مساحت 450 متر با اعتباری بالغ بر دو هزار و 900 میلیون ریال، بهره‌برداری از 8 واحد مسکونی در تفرش در زمینی به مساحت 520 متر با 2 هزار و 800 میلیون ریال، افتتاح ساختمان شبکه دامپزشکی ساوه، پزشکی قانونی اراک و سر درب سازمان اقتصاد و دارایی را از دیگر پروژه‌های این اداره در ایام الله دهه فجر برشمرد.

انتهای پیام/87011/ی10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول