اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل مستعفی باشگاه فرهنگی‌ ورزشی سپیدرود رشت:

جهت‌گیری سکو متضاد با سیاست‌های صدا و سیما است

خبرگزاری فارس: مدیر عامل مستعفی باشگاه فرهنگی ‌ورزشی سپیدرود رشت گفت: جهت‌گیری برنامه سکو در شبکه باران متضاد با سیاست‌های صدا و سیما است و منبع مشخصی ندارد.

جهت‌گیری سکو متضاد با سیاست‌های صدا و سیما است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید محسن پورفخریان صبح امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس در گیلان از برنامه «سکو» ویژه برنامه ورزش فوتبال استان به شدت انتقاد کرد.

وی با بیان اینکه برنامه سکو الگو برداری از برنامه 90 است، گفت: این برنامه که مدتی است از شبکه باران پخش می‌شود ویژه فوتبال بوده و بسیاری از فوتبال‌دوستان آن را دنبال می‌کنند اما مجری برنامه غیر حرفه‌ای است.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه مجری برنامه سکو اصول حرفه‌ای را رعایت نمی‌کند، افزود: این برنامه منبع مشخصی ندارد و از مصادیق نشر اکاذیب است.

وی با تصریح بر اینکه کینه‌توزی با سیاست‌های کلی سازمان صدا و سیما تطابق ندارد و این رسانه متعلق به تمام مردم است، ادامه داد: مجری سکو در یک حرکت کاملا متضاد با سیاست‌های صدا و سیما که باید انتشار اخبار و گزارش‌های فارغ از غرض‌ورزی و جهت‌گیری باشد، با تهیه یک گزارش و پخش آن در برنامه 14 دی ماه امسال از دو و یا سه نفر لیدرهای منتصب به سرمربی برکنار شده تیم فوتبال سپیدرود در این برنامه دعوت کرده و توهین‌هایی به بنده اختصاص داده‌اند که خلاف واقع بوده است.

پورفخریان با بیان اینکه مجری برنامه سکو به نقل قول از مالک باشگاه فرهنگی‌ ورزشی سپیدرود درباره هزینه‌های این باشگاه بنده را شخصی دروغگو نشان داد، اذعان کرد: این در حالی است که مالک باشگاه این موارد را رد کرد.

پورفخریان تریبون صدا و سیما را حاصل خون شهدا دانست و تصریح کرد: این تریبون باید از هرگونه جهت‌گیری مبرا باشد.

وی با اشاره به اینکه وظیفه یک رسانه ایجاب می‌کند که فرصت پاسخ گویی انتقادهای مطرح شده را به طرف مقابل دهد، خاطر نشان کرد: بنده حاضر هستم اثبات کنم گزارش مجری برنامه سکو جهت‌دار و ساختگی بوده است.

مدیر عامل سابق باشگاه فرهنگی‌ ورزشی سپیدرود که به تازگی از این سمت استعفا کرده است، یادآور شد: از نصرپور مدیر کل صدا و سیمای مرکز گیلان می‌خواهم در برنامه سکو به بنده فرصت دهد تا به صورت حضوری و یا تلفنی پاسخگوی اتهامات و انتقادهای نابه‌جا باشم.

انتهای پیام/2300/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول