اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه‌های علمیه همدان خواستار شد

لزوم توجه بیشتر صدا و سیمای همدان به مناسبت‌های مذهبی

خبرگزاری فارس: معاون تهذیب و تبلیغ حوزه‌های علمیه همدان توجه بیشتر صدا و سیمای استان را نسبت به مناسبت‌های مذهبی خواستار شد.

لزوم توجه بیشتر صدا و سیمای همدان به مناسبت‌های مذهبی

حجت‌الاسلام علی‌اصغر گرجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری نشست مشترک با صدا و سیمای همدان اظهار داشت: موضوع این جلسه بررسی راهکارهای تعامل بیشتر حوزه‌های علمیه و صدا و سیما بود.

وی با بیان اینکه این جلسه با حضور مدیرکل صدا و سیمای استان همدان و مدیریت حوزه‌های علمیه استان همدان برگزار شد، گفت: در این جلسه ضمن تقدیر از رویکرد دینی مسئولان و برنامه‌های صدا و سیمای استان همدان خواستار توجه بیشتر تهیه‌کنندگان و کارگردانان صدا و سیما نسبت به مفاهیم دینی و آموزه‌های تربیت دینی شدیم.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه‌های علمیه همدان ضمن اعلام آمادگی مسئولان، اساتید و فضلای حوزه علمیه همدان برای حضور در برنامه‌های صدا و سیما بر لزوم افزایش تعاملات در راستای پربار شدن برنامه‌های مرکز صدا و سیمای استان نیز صحه گذاشت.

وی با اشاره به نقش صدا و سیما در توجه دادن به مناسبت‌های مذهبی، خواستار توجه بیشتر صدا و سیمای مرکز همدان به مناسبت‌های مذهبی شد.

گرجی در پایان عنوان کرد: هر چقدر برنامه‌ها و مناسبات دینی و مذهبی بیشتر در رسانه جمعی چون صدا و سیما مورد توجه و تأکید قرار گیرد، توجه عامه مردمی نیز نسبت به این مهم به مراتب عمیق‌تر و دارای بینش خواهد شد.

انتهای پیام/89004/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول