اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اطلاعات اخبار صدا و سیمای خراسان شمالی مطرح کرد

تهیه 45 گزارش ترکیبی توسط صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: معاون اطلاعات اخبار صدا و سیمای خراسان شمالی گفت: امسال 45 گزارش ترکیبی توسط صدا و سیمای استان با مشارکت سایر استان‌ها تهیه شده است.

تهیه 45 گزارش ترکیبی توسط صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی

مختار فرزادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد، تهیه 135 دقیقه خبر با موضوعات اقتصادی، توسعه استان، جاذبه‌های استان را از جمله فعالیت‌های معاونت اطلاعات و اخبار مرکز صدا و سیمای خراسان شمالی عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه یک هزار و 936 مورد خبر مکتوب استان به تهران ارسال شده است، اظهار کرد: همچنین در بخش خبر تصویری یک هزار و 52 مورد خبر ارسال شده که مدت آن یک هزار و چهار دقیقه بوده است.

فرزادی همچنین تعداد اخبار تولید و پخش شده طی 10 ماه امسال را هفت هزار و 621 مورد عنوان کرد و گفت: این تعداد نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته است.

وی تعداد خبر تلویزیونی و پخش محلی را در مجموع شش هزار و 520 مورد ذکر کرد و افزود: مدت این اخبار 11 هزار و 673 دقیقه بوده است.

معاون اطلاعات اخبار صدا و سیمای خراسان شمالی فعالیت معاونت اطلاعات اخبار را در حوزه‌های خبر مکتوب، خبر تصویری، خبر رادیویی و خبر تلویزیونی عنوان کرد و گفت: بخشی از تولید اخبار براساس تکالیف شورای طرح و برنامه و ارائه سوژه‌ها پیگیری می‌شود.

وی یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها در واحد اطلاعات اخبار را تغییر در شیوه اجرای اخبار عنوان کرد.

معاون اطلاعات اخبار صدا و سیمای خراسان شمالی با اشاره به اینکه در این راستا اخبار شبکه‌های سراسری را در این تغییر و تحولات الگو قرار داده‌ایم، خاطرنشان کرد: پیش بینی می‌شود تا این برنامه در آستانه سال جدید انجام شود.

وی همچنین افزایش تعداد بخش‌های خبری اخبار استان به پنج بخش در سیما را از برنامه‌های آینده این معاونت خواند.

انتهای پیام/63001/ذ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول