اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان:

برنامه‌‌های تولیدی صدا و سیما از جذابیت کافی برخوردار باشند

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: برنامه‌های تولید شده در صدا و سیما باید از جذابیت کافی برخوردار باشد تا روز به روز بر تعداد مخاطبان افزوده شود.

برنامه‌‌های تولیدی صدا و سیما از جذابیت کافی برخوردار باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی پیش از ظهر امروز در نشستی که با اعضای شورای قضایی استان در صدا و سیمای سیستان و بلوچستان برگزار شد ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: در روز 21 بهمن پیام پیروزی ایران اسلامی از طریق صدا و سینما به گوش جهانیان رسید که این روز را باید گرامی داشت.

وی با بیان اینکه سازمان صدا و سیما سازمانی بسیار مهم، تأثیرگذار و حساس است افزود: در نظام جمهوری اسلامی ایران، این سازمان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار می‌باشد و این سازمان از مراکزی است که مستقیم زیر نظر مقام معظم رهبری اداره می‌شود.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سازمان صدا و سیما رسالت بسیار سنگینی در نظام جمهوری اسلامی بر عهده دارد که این امر خود بر ارزش و جایگاه این سازمان می‌افزاید.

حمیدی به مسائل فرهنگی اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین، اثربخش‌ترین و ضروری‌ترین کار در کشور ما کار فرهنگی است.

وی بیان کرد: غفلت از مسائل فرهنگی ضربه‌های سنگینی به نظام وارد می‌کند و مسائل فرهنگی حربه‌ای شده در دست دشمنان که از آن برای رسیدن به اهداف شوم خود استفاده می‌کنند.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان با بیان اینکه برنامه‌های تولید شده باید از جذابیت کافی برخوردار باشد تا روز به روز بر تعداد مخاطبان افزوده شود گفت: مسئولان صدا و سیما و رسانه ملی رقابت شدید با دنیا دارند و در زمینه مسائل فرهنگی نیز باید طوری تولید محتوا بکنند تا نیازهای مخاطبان آحاد جامعه برطرف شود.

حمیدی در ادامه با اشاره به اهداف و رسالت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل سیستان و بلوچستان گفت: معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم در قوه قضاییه شکل گرفته که یکی از اهداف آن انجام برنامه‌های فرهنگی در جامعه است که نیاز است تا همکاری‌های بین این معاونت و سازمان صدا و سیما بیش از پیش تقویت شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل سیستان و بلوچستان نیز ضمن قدردانی از مدیرکل صدا و سیمای استان اظهار داشت: اگر در بحث اطلاع رسانی و مسائل فرهنگی اجتماعی برنامه‌هایی با محتوا تولید شود قطع به یقین حجم ورودی پرونده به دادگستری کاهش چشمگیری خواهد داشت.

محمدرضا طاهری افزود: بسیاری از جرائمی که در این استان اتفاق می‌افتد ناشی از ضعف آگاهی افراد است که در این راستا باید برنامه‌های بیشتر و بهتری تهیه شود تا شهروندان نسبت به حقوق و تکالیف خود آگاهی یابند.

وی بیان کرد: معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم آمادگی دارد تا محتوای برنامه‌ها را در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، خانواده و... آماده و در اختیار صدا و سیما قرار دهد.

اعضای شورای قضایی استان از بخش‌های مختلف صدا و سیمای استان بازدید به عمل آوردند و مقرر شد تفاهمنامه همکاری بین معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل سیستان و بلوچستان و سازمان صدا و سیمای استان منعقد و برنامه‌های و فعالیت‌ها در راستای تفاهمنامه صورت پذیرد.

انتهای پیام/75005/صا30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول