اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بانوی تازه مسلمان‌شده از اندونزی:

خداشناسی با حجاب آرامش می‌دهد/ با کمک عمویم مسلمان شدم

خبرگزاری فارس: بانوی تازه مسلمان شده از کشور اندونزی گفت: با خداشناسی و در کنار حجاب به آرامش رسیدم.

خداشناسی با حجاب آرامش می‌دهد/ با کمک عمویم مسلمان شدم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، رینا آمنه در جلسه پرسش و پاسخ با دانشجویان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری اظهار داشت: در کشور اندونزی 80 درصد مردم مسلمان هستند و تنها دو درصد حجاب اسلامی را رعایت می‌کنند و از اسلام واقعی فاصله دارند.

وی افزود: اسلام را از پدر و مادرم نیاموختم و در خانواده‌ای با دین‌های مسیحی، بت‌پرست و لائیک متولد شده‌ام و به کمک عموی خودم که مسلمان بود با دین اسلام آشنا شدم.

رینا خاطر نشان کرد: حدود دو سال پیش به ایران آمدم و در دانشگاه جامعة‌المصطفی تحصیل می‌کنم و بعد از حضور در ایران مکتب اهل بیت را پذیرفته‌ام.

این بانوی تازه مسلمان شده با بیان اینکه به سه دلیل مکتب اهل بیت را با استدلال عقلی و نقلی پذیرفته‌ام، بیان داشت: امامت امام علی(ع)، اعتقاد به امام زمان که اهل سنت می‌گویند هنوز متولد نشده است و اجتهاد زنده که اهل سنت قبول ندارند سبب شد تا مکتب اهل بیت را بپذیرم.

وی اظهار داشت: دین اسلام اعتقاد و باوری به انسان می‌دهد که نه تنها هر کاری را با اطمینان انجام می‌دهد بلکه به انسان چگونه زندگی کردن را می‌آموزد و به همه مسائل زندگی انسان توجه دارد.

رینا با بیان اینکه واجب بودن حجاب نفع فردی و اجتماعی دارد، گفت: بعضی‌ها در حجاب فقط محدودیت را می‌بینند، حجاب وقتی در خانه باشید معنا ندارد وقتی معنا پیدا می‌کند که در جامعه باشید، حجاب از زن محافظت می‌کند.

وی یادآور شد: وقتی به کشورم بازگردم نمی‌توانم از چادر استفاده کنم اما با اطمینان می‌توانم از اعتقادات خودم در قبال دوستانم دفاع کنم.

این بانوی تازه مسلمان شده تاکید کرد: با خداشناسی و در کنار حجاب به آرامش رسیدم، به شما جوانان دوستانه توصیه می‌کنم مطالعه کنید و به یک تکیه‌گاه و باور برسید.

وی گفت: وقتی کسی حجاب را رعایت نمی‌کند در واقع امر خدا را رعایت نمی‌کند، چطور به آرامش می‌رسد وقتی می‌گوید من خدا و امام حسین(ع) را دوست دارم اما حجاب را دوست ندارم که این مسئله پذیرفتنی نیست.

انتهای پیام/86016/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول