اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام وزیر کشور در کانون شهید ستاری قرچک:

طرح خیرین مدرسه‌پرور به مناطق محروم کمک می‌کند

خبرگزاری فارس: قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی گفت: هدف از طرح خیرین مدرسه‌پرور رسیدگی ویژه به مسایل آموزش و پرورشی مناطق محروم و آسیب دیده اجتماعی است.

طرح خیرین مدرسه‌پرور به مناطق محروم کمک می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعاتی پیش نخستین همایش مربیان طرح خیرین مدرسه‌پرور با حضور سردار علیرضا افشار معاون امور اجتماعی و قائم مقام وزیر کشور در کانون شهید ستاری قرچک برگزار شد.

در این همایش حجت‌الاسلام والمسلمین محمد گمار مدیر عامل بنیاد خیرین مدرسه‌پرور و جمعی از مسئولان شهرستان و مربیان مدارس طرح خیرین مدرسه پرور حضور داشتند، علیرضا افشار معاون امور اجتماعی وزارت کشور ضمن تشکر از مربیان و مدیرانی که در اجرای این طرح فعالیت می‌کنند به اهداف این طرح اشاره کرد و در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به طرح تحول اجتماعی به منظور سازماندهی مناطق ویژه آسیب دیده اجتماعی، سکونت‌های غیر رسمی و بافت‌های فرسوده و مناطق حاشیه‌نشین یکی از برنامه‌های مصوب بود تا به مسایل آموزشی و پرورشی این مناطق بیشتر توجه کنیم.

وی ادامه داد: در توافقنامه‌ای که وزارت کشور با وزارت آموزش و پرورش داشته، 11 برنامه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی کشور پیشنهاد شد که یکی از آن‌ها طرح خیرین مدرسه‌پرور است.

قائم مقام وزیر کشور در پایان خاطرنشان کرد: البته ما در تلاش هستیم در سال تحصیلی آینده پنج نقطه دیگر از تهران را تحت پوشش این طرح قرار داده و به همه استانداری‌ها اعلام آمادگی کردیم تا در صورت تمایل و توانایی، در این طرح مشارکت کنند.

انتهای پیام/2462/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول