اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زاهدان:

رشد باسوادی در کشور به یک جهش تبدیل شده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه زاهدان گفت: بعد از انقلاب شاهد رشد باسوادی در کشور بودیم که تحلیلگران از آن به عنوان یک جهش یا انقلاب نام می‌برند.

رشد باسوادی در کشور به یک جهش تبدیل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در جمع کارکنان انتظامی شهرستان زاهدان با اشاره به دستاوردهای مادی و معنوی انقلاب اسلامی اظهار داشت: پیشرفت‌های محسوس و افتخارآفرین نظام اسلامی در عرصه‌های رشد و باسوادی در کشور، تربیت دانشجو، عرصه سازندگی، تولید برق و موارد دیگر رشد چشمگیری داشتیم به طوری که اکثر تحلیلگران از آن به عنوان یک جهش یا انقلاب یاد می‌کنند.

وی اسلام را یک دین کامل و تمام عیار دانست که موتور محرکه ملت ایران شده است، باوری که به برکت انقلاب اسلامی ایران شکل گرفته است.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان حرکت‌ها، جنبش‌ها و انقلاب‌های صورت گرفته در جهان عرب را نشأت گرفته از انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: مردم ایران با رهبری امام خمینی (ره) و جانشین خلف ایشان مقام معظم رهبری برای نخستین بار شعار «نه غربی و نه شرقی» را در جهان طنین‌انداز کردند و هیمنه پوشالی آمریکا را در جهان شکستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین گلقندشتی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان زاهدان نیز در ابتدای این دیدار گزارشی از عملکرد عقیدتی سیاسی شهرستان زاهدان را ارائه کرد.

انتهای پیام/75002/ح/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول