اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری:

اتحاد مسئولان لازمه تسریع روند رشد کشور است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: اتحاد و همدلی مسئولین لازمه تسریع در روند رشد و پیشرفت کشور است.

اتحاد مسئولان لازمه تسریع روند رشد کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام کریم سرافراز بعدازظهر امروز در جمع کارکنان سپاه حضرت قمر بنی هاشم اظهار داشت: راهپیمایی عظیم 22 بهمن به منزله تجدید میثاق ملت با آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام امت و ولایت بود.

وی افزود: ایجاد شکاف در وحدت بین مردم، مسئولین و مردم و مسئولان از نقشه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است و در این برهه حساس باید همه هوشیار باشند.

سرافراز اتحاد و همدلی مسئولین را لازمه تسریع در روند رشد و پیشرفت کشور دانست و ادامه داد: حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم از اهم وظایف مدیران جامعه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری در ادامه به تشریح فرازهایی از خطبه حضرت امیرالمؤمنین معروف به همام پرداخت و تقوای الهی را از سفارشات آن امام عظیم الشأن به مؤمنین برشمرد.

وی اظهار داشت: طبق فرموده امام علی(ع) مومن به سه خصلت نیاز دارد که عبارت است از توفیق من الله، نصیحت کننده درونی و قبول نصیحت.

سرافراز با تأکید بر اینکه یک مومن برای رشد ابعاد شخصیتی و معنوی خود نیاز به وجود این خصلت‌ها در خود دارد ادامه داد: با تمرین و ممارست صفات پسندیده اخلاقی در وجود انسان نهادینه می‌شود.

وی با اشاره به زندگی حضرت امام خمینی(ره) گفت: آن امام والامقام دارای تمام فضایل اخلاقی بودند و الگوی مناسبی برای مومنین و جوانان است.

این مسئول خاطرنشان کرد: سنجش اعمال خود با ائمه معصومین (ع) باعث نیل به مراتب و درجات بالای معنوی و امتیازات خاص می‌شود.

انتهای پیام/68001/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول