اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مرحوم ابوطالب تشییع شد

حضور ویسی و گل‌محمدی در تشییع مدیر ارشد باشگاه صبا

خبرگزاری فارس: مراسم تشییع پیکر علی ابوطالب یکی از مدیران ارشد باشگاه صبای قم با حضور چهره‌های سرشناس فوتبال کشورمان برگزار شد.

حضور ویسی و گل‌محمدی در تشییع مدیر ارشد باشگاه صبا

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، علی ابوطالب از پیشکسوتان با سابقه فوتبال کشورمان و از مدیران ارشد باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم بود که در سال‌های اخیر در تعامل با فدراسیون فوتبال امورات مختلف باشگاه صبا را بر عهده داشت.

وی که از چهره‌های شناخته شده فوتبال کشور بود و بسیاری از مربیان فعلی و قدیمی فوتبال ایران با وی در تیم‌های مختلف همکاری کرده بودند، به علت بیماری روز شنبه در بیمارستان ارتش دار فانی را وداع گفت و برای همیشه به دیار باقی شتافت.

مراسم خاکسپاری مرحوم علی ابوطالب با حضور مدیران، کادر فنی و بازیکنان تیم‌های مختلف باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم و چهره‌هایی همچون امیرحسین فشنگچی، جواد نکونام، عادل کلاه‌کج برگزار شد و فوتبالی‌ها برای همیشه با آن مرحوم خداحافظی کردند.

یحیی گل محمدی سرمربی سابق تیم فوتبال صبا و سرمربی حال حاضر تیم فوتبال پرسپولیس تهران که در 9 هفته نیم فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس هدایت صبا را بر عهده داشت یکی از افراد سرشناس حاضر در این مراسم بود.

همچنین عبدالله ویسی سرمربی فصل گذشته صبای قم که با صبا به لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا صعود کرد برای نخستین بار بعد از یک سال در جمع صبایی‌ها در این مراسم حضور یافت.

مرحوم علی ابوطالب با توجه به اینکه تمرینات تیم فوتبال صبای قم هنوز در تهران انجام می‌شود در پایتخت پیگیر مسائل مربوط به تیم صبا بود و زحمات و تلاش‌های فراوانی برای این تیم با سابقه لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور متحمل شد.

انتهای پیام/78002/ر20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول