اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری اردبیل:

روح انسان برای رشد و بالندگی به نماز نیاز دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: برای اینکه روح و جسم سالمی داشته باشیم، بایستی به فرهنگ نماز اهمیت بیشتری بدهیم.

روح انسان برای رشد و بالندگی به نماز نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، خدیجه جعفری اصل بعد از ظهر امروز در جلسه کارگروه بانوان و خانواده استانداری که با محوریت ترویج نماز برگزار شد، با اشاره به اینکه روح انسان برای رشد و بالندگی به نماز نیاز دارد، خواستار توجه والدین به خصوص مادران در این امر شد و اظهار داشت: والدین لازم است از سنین پایین کودکان را با نماز آشنا کنند.

وی نماز را روح و غذای فکر انسان‌ها شمرد و تصریح کرد: نماز به روح و روان کودکان سلامتی می‌بخشد و این سلامتی منجر به سلامتی خانواده می‌شود.

جعفری اصل خاطرنشان کرد: پدران و مادران می‌توانند با الگوهای عمل و رفتاری خود کودکان را با نماز آشنا کنند.

این مسئول با یادآوری اینکه فرهنگ نماز بهترین شیوه‌ای است که می‌تواند مسلمانان را به سعادت و رستگاری اخروی برساند، اضافه کرد: گسترش فرهنگ اسلامی و قرآنی در سطح جامعه امری لازم است و باید در این مسیر تلاش بیشتری داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این جلسه مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز با اشاره به اینکه این دستگاه دو سال است که رتبه اول استانی را در ترویج فرهنگ و اقامه نماز به خود اختصاص می‌دهد، خواستار معرفی دستگاه‌های برتر به جامعه در این امر شد.

احمد محمودزاده با بیان اینکه در 2 هزار و 400 مدرسه استان اردبیل انجمن اولیا و مربیان تشکیل یافته است، بیان کرد: آموزش و پرورش علاقه شدیدی به موضوع نماز دارد و این امر نیاز به هم‌افزایی دستگاه‌ها دارد.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ نماز و اقامه نماز جماعت باید در مدارس ترویج یابد، یادآور شد: نیاز فرهنگ اقامه نماز در بین جوانان از ضروریات است.

محمودزاده در پایان خواستار حضور منظم ائمه جماعات در مدارس شد و افزود: اگر فرهنگ اقامه نماز در بین کودکان از سنین پایین‌تر نهادینه شود در آینده با مشکلی مواجه نمی‌شویم.

انتهای پیام/62001/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول