اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار صومعه‌سرا خبر داد

رشد 24 درصدی بودجه سالانه شهرداری صومعه‌سرا

خبرگزاری فارس: شهردار صومعه‌سرا از رشد 24 درصدی بودجه سالانه این نهاد در سال جاری خبر داد.

رشد 24 درصدی بودجه سالانه شهرداری صومعه‌سرا

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، حسین احمدی در جریان افتتاح ساختمان واحد امور نقلیه شهرداری این شهرستان با تبریک سی و چهارمین سالگرد بهار آزادی و پیروزی انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی(ره)، اظهار کرد: انقلاب اسلامی با یک دوره سختی، تلاش و مشقت زیاد به پیروزی رسید که برای حفظ اهداف و آرمان‌های آن باید بیش از گذشته در تکاپو و آگاهی بود.

وی به افتتاح پروژه ساختمان امور نقلیه شهرداری صومعه‌سرا به مناسبت دهه مبارک فجر اشاره کرد و افزود: این پروژه با زیر بنای دو هزار و 200 متر و مساحت ساختمانی 98 متر مربعی افتتاح شده است.

شهردار صومعه‌سرا تصریح کرد: برای ساخت و آماده‌سازی ساختمان امور نقلیه این نهاد بالغ بر 80 میلیون تومان هزینه صرف شده است.

وی با بیان اینکه شهرداری صومعه‌سرا با وجود تمام مشکلات اقتصاد داخلی طبق برنامه‌ریزی‌ها و پیش‌بینی‌های قبلی به کار و فعالیت خود ادامه می‌دهد، متذکر شد: افتتاح پروژه مذکور نیز تأییدی بر این مدعاست.

احمدی با اشاره به اعتبار و بودجه شهرداری صومعه‌سرا در سال جاری، یادآور شد: بالغ بر پنج میلیارد و 100 میلیون تومان در سال جاری به شهرداری صومعه‌سرا برای اجرای وظایف محوله آن اختصاص یافته است.

به گفته وی، این رقم نسبت به سال گذشته بالغ بر 24 درصد رشد داشته است.

شهردار صومعه‌سرا از جمع‌آوری 60 تن زباله شهری در این شهرستان به صورت روزانه خبر داد و اذعان کرد: تمام این زباله‌ها با رایزنی‌های انجام گرفته به صورت روزانه به کارخانه کمپوست رشت منتقل می‌شود.

وی با تصریح بر اینکه شهرداری صومعه‌سرا در سال جاری بالغ بر سه میلیارد تومان برای اجرای امور شهری هزینه کرده است، خاطر نشان کرد: نصب فرش موزاییک و جدول‌گذاری سطح شهر به طول یک هزار و 500 متر و نصب فرش موزاییک مسیر عابران پیاده به مساحت پنج هزار متر مربع از جمله این اقدام‌هاست.

احمدی اضافه کرد: برای فرش موزاییک کوچه شهید صالحی، آسفالته کردن منطقه عربان و افتتاح ساختمان امور نقلیه شهرداری صومعه‌سرا حدود 600 میلیون تومان هزینه شده است.

به گزارش فارس، ساماندهی گلزار شهدای روستای ملا سرای منطقه اباتر صومعه‌سرا نیز از جمله پروژه‌هایی بود که امروز با حضور مردم و مسئولان افتتاح شد.

برپایی جشنواره غذا در هنرستان دخترانه فنی و حرفه‌ای کوثر بخش تولمات صومعه‌سرا از دیگر برنامه‌های دهه مبارک فجر صومعه‌سرا بود.

انتهای پیام/84003/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول