اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی شهردار تبریز انجام گرفت

لایحه بودجه 21 هزار میلیارد ریالی سال 92 شهرداری تبریز روی میز شورا

خبرگزاری فارس: لایحه بودجه 21 هزار میلیارد ریالی سال 92 شهرداری تبریز از سوی شهردار این شهر تحویل شورای اسلامی شهر شد.

لایحه بودجه 21 هزار میلیارد ریالی سال 92 شهرداری تبریز روی میز شورا

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علیرضا نوین ظهر امروز در نشست علنی شورای اسلامی شهر که با حضور اعضای شورا، فرماندار تبریز و مدیران ارشد شهرداری برگزار شد، لایحه بودجه پیشنهادی 21 هزار میلیارد ریالی این مجموعه برای سال 92 را جهت بررسی ، اعلام نظر و تصویب نهایی تقدیم رئیس شورای اسلامی شهر کرد.

شهردار تبریز پیش از تقدیم این لایحه طی سخنانی در صحن علنی شورا با اشاره به ویژگی‌های بودجه سال آینده شهرداری گفت: انقباضی بودن و نیز افزایش اعتبارات و ردیف‌های بودجه‌ای بخش عمرانی از ویژگی‌های اصلی بودجه سال آینده شهرداری تبریز به شمار می‌رود و تلاش خواهد شد با توجه به تقارن اجرای این لایحه با اولین سال برنامه 5 ساله سوم توسعه شهرداری، تمام برنامه‌ریزی‌ها منطبق و هم‌سو با برنامه مذکور باشد.

مهندس نوین در ادامه با اعلام این که بالغ بر 44 درصد بودجه سال آینده شهرداری تبریز را طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی خدماتی در حوزه حمل و نقل شامل می‌شود.

شهردار تبریز در عین حال ابراز امیدواری کرد با بررسی و تصویب به موقع لایحه بودجه سال 92 شهرداری از سوی شورای اسلامی شهر زمینه برای تداوم روند توسعه تبریز در سال آتی فراهم شود.

فرماندار تبریز نیز در این جلسه از اقدام شهرداری در تقدیم به موقع لایحه بودجه سال 92 این مجموعه به شورای اسلامی شهر قدردانی کرد.

محمود چمنی با مثبت ارزیابی کردن اقدام به موقع شهرداری در تقدیم این لایحه ابراز امیدواری کرد با همکاری و تعامل تمامی دستگاه‌ها این لایحه به تصویب نهایی برسد.

فرماندار تبریز در عین حال با اعلام این که بودجه شهرداری اساس اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی خدماتی توسعه‌محور تبریز در سال آینده خواهد بود، از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز خواست ضمن بررسی به موقع این لایحه در نشست‌های تخصصی و تصویب آن تا پایان بهمن ماه به عنوان فرصت و مهلت قانونی، زمینه را برای ابلاغ و اجرای به موقع این بودجه پیش از آغاز فصل کاری جدید و از ابتدای سال 92 فراهم نمایند.

لایحه تقدیمی شهرداری تبریز به شورای اسلامی شهر پس از بررسی و اعلام نظر کارشناسی در کمیسیون‌های تخصصی و نیز صحن علنی شورا، جهت اعلام نظر و تأئید به فرمانداری تبریز ارسال خواهد شد و لایحه بودجه سال 92 پس از ابلاغ از سوی فرمانداری قابلیت اجرایی از سوی شهرداری خواهد یافت.

انتهای پیام/60002/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول