اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای شهر زنجان:

بودجه شهرداری‌ها باید منطبق با واقعیات تدوین شود

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای شهر زنجان تدوین بودجه واقعی و منطبق با واقعیات جامعه امروز را از جمله خدماتی اعلام کرد که می‌توان در کمک به رفع مشکلات انجام داد.

بودجه شهرداری‌ها باید منطبق با واقعیات تدوین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امامعلی دادخواه شامگاه چهارشنبه در هشتمین نشست تخصصی شهرداران استان زنجان که به میزبانی شهردار زنجان برگزار شد، با اشاره به اینکه شهرداران و شورای شهر زنجان در ارتباط مستقیم با مردم هستند، اظهار داشت: به واسطه همین ارتباطات عملکرد این دو نهاد در معرض قضاوت مداوم قرار می‌گیرد.

*سال آخر خدمتگزاری

وی به سال آخر خدمتگزاری اعضای شورای اسلامی شهرها اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه این نمایندگان چند ماهی بیشتر مهمان مردم نیستند باید حداکثر تلاش خود را برای خدمت‌رسانی انجام دهند.

نایب رئیس شورای شهر زنجان تدوین بودجه واقعی و منطبق با واقعیات را از جمله خدماتی اعلام کرد که می‌توان در کمک به رفع مشکلات انجام داد.

وی تصریح کرد: بودجه شهرداری‌ها باید منطبق و متناسب با واقعیات جامعه و وضعیت اقتصادی مردم، هزینه‌ها و نیازها تدوین شود.

*لزوم توجه به مشکلات فرهنگی جامعه در تدوین بودجه

دادخواه به مشکلات موجود در عرصه‌های فرهنگی جامعه اشاره کرد و گفت: در تدوین بودجه شهرداری زنجان باید به این مسائل هم توجه شود.

وی توجه به مشکلات موجود در سبک زندگی ایرانی‌ها را از دیگر مسائل مورد نظر اعلام کرد و گفت: بخشی از فعالیت‌ها و بودجه شهرداری باید در این امور هزینه شود.

*طرح‌های بلاتکلیف شهر زنجان تعیین تکلیف شده‌اند

در ادامه این جلسه عضو شورای شهر زنجان با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای عمران و آبادانی شهر زنجان گفت: پیشرفت‌های صورت گرفته در سطح شهرها مرهون این تلاش‌هاست.

علی‌رضا بهرامخانی اضافه کرد: با تلاش‌های صورت گرفته تکلیف همه طرح‌های بلاتکلیف شهر زنجان در چند سال گذشته مشخص شده است.

وی با اشاره به شائبه‌های موجود در مورد توجه شهرداری زنجان اضافه کرد: حمایت صورت گرفته از شهرداری مرکز استان به مانند حمایت از سایر شهرداری‌ها بوده است.

انتهای پیام/73004/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول