اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور بیش از 200 نفر صورت گرفت

برگزاری مسابقات قرآن دانشگاه آزاد کرمان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان گفت: بخش کتبی مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان با حضور بیش از 200 نفر از کارکنان برگزار شد.

برگزاری مسابقات قرآن دانشگاه آزاد کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حمدالله منظری‌توکلی پیش از ظهر امروز در حاشیه برگزاری بخش کتبی مسابقات قرآن و عترت با تبریک سالروز میلاد پربرکت امام حسن عسگری (ع) اظهار داشت: بیش از 200 نفر از کارکنان واحد کرمان امروز با حضور در سالن امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان در مسابقات قرآن و عترت در بخش کارکنان شرکت کردند.

وی با اشاره به نقش قرآن کریم در زندگی بشر بیان داشت: قرآن کریم به زبان بشری نازل شده است تا مردم بتوانند درباره آن تعقل و آن را درک کنند.

منظری‌توکلی تصریح کرد: زبان قرآن، زبان عربی مبین است و با قانونمندی‏های ویژه آن هماهنگی دارد بنابراین برای درک بهتر آن باید به ساختار زبان و قانونمندی قرآن توجه کرد.

وی افزود: قرآن در ساختار خود سبک و سیاق ویژه‏ای را به کار گرفته است و در سبک قرآن نکات و قانونمندی‏های ویژه‌ای دیده می‏شود که گاهی با دقت و پیگیری مورد توجه قرار می‏گیرد و به تعبیری دیگر کشف می‏شود.

وی با اشاره به توصیه پیامبر گرامی اسلام (ص) در حدیث ثقلین بیان کرد: حضرت محمد (ص) فرمود «من دو چیز گرانبها را در میان شما باقی گذاشتم تا وقتی که به آن دو چنگ زنید، هرگز گمراه نمی‌شوید، یکی قرآن، دیگری اهل بیت (ع)».

انتهای پیام/2446/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول