اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بردسکن خواستار شد

ارتقای رتبه شهرستان بردسکن در حوزه‌های قرآنی

خبرگزاری فارس: فرماندار بردسکن گفت: از مجموعه آموزش و پرورش شهرستان بردسکن می‌خواهم تا با آسیب‌شناسی و ارائه راهکار سبب ارتقای رتبه این شهرستان در حوزه‌های قرآنی و پرورشی و کنکور سراسری شوند.

ارتقای رتبه شهرستان بردسکن در حوزه‌های قرآنی

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، محمداسماعیل یعقوب‌زاده عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بردسکن اظهار کرد: بحث تعلیم و تربیت یکی از ویژگی‌های ممتاز آموزش و پرورش است و در واقع آموزش و پرورش دانشگاه انسان‌سازی است که در آن بحث تعلیم و تربیت بیان می‌شود و معلمان نیز همانند مهندسان و معمارهایی هستند که در این سنگر مشغول به فعالیت هستند.

یعقوب‌زاده افزود: آموزش و پرورش باید در راستای تحقق اهداف خود و با توجه به سند تحول بنیادین بحث سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را در دستور کار خود قرار دهد تا بتواند از لحاظ آموزشی فضاهای مناسب و زمینه روش‌های نوین تدریس را فراهم کند.

رئیس شورای آموزش و پرورش بردسکن اجرای طرح 3-3-6 را در آموزش و پرورش مثبت ارزیابی کرد و گفت: طرح 3-3-6 امسال برای نخستین‌بار در کشور اجرا می‌شود اما با برنامه‌ریزی مناسب توانست با کمترین تنش در کشور و شهرستان بردسکن اجرایی شود.

یعقوب‌زاده با تاکید بر ارتقای رتبه‌های شهرستان در حوزه قرآن، پرورشی، آموزشی و کنکور سراسری خاطر نشان کرد: شهرستان بردسکن به اعتقاد من تاکنون در حوزه رتبه‌های علمی درخششی در سطح کشور و استان نداشته است.

وی افزود: کمیته‌های زیرمجموعه شورای آموزش و پرورش باید فعال شوند و از مجموعه آموزش و پرورش می‌خواهم تا با آسیب‌شناسی و ارائه راهکار سبب ارتقای رتبه شهرستان بردسکن در آموزش و پرورش شوند.

انتهای پیام/70021/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول