اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف خراسان‌رضوی خبر داد

برگزاری سی و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن در مشهد

خبرگزاری فارس:مدیر کل اوقاف خراسان‌رضوی گفت: سی و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن در مقطع شکوفه‌‌ها در مشهد مقدس برگزار می‌‌شود.

برگزاری سی و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن در مشهد

حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: سی و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن در مقطع شکوفه‌ها از سوم اسفند ماه تا 10 اسفند در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌رضوی افزود: در این مسابقات 330 نفر از استان‌های کشور در مدت یک هفته با همدیگر به رقابت می‌پردازند.

گنابادی‌نژاد خاطر نشان کرد: سی و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در شاخه‌های حفظ، قرائت و ترتیل و اذان شکوفه برای خواهران و برادران برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: مسابقات قرآن شکوفه‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه در دو بخش مجزا برای پسران و دختران 9 تا 16 ساله برگزار می‌شود که در بخش پسران بیش از 140 برگزیده استانی و در بخش دختران بیش از 120 برگزیده استانی حضور دارند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌رضوی تصریح کرد: مسابقات قرآن پسران از سوم تا ششم اسفند و مسابقات قرآن دختران نیز از هفتم تا دهم اسفند در دو نوبت صبح و عصر در تالار نور مشهد برگزار می‌شود.

گنابادی‌نژاد اظهار کرد: سهمیه استان خراسان‌رضوی برای شرکت در این مسابقات 10 نفر است که با توجه به میزبانی استان در این دوره از مسابقات، در هر رشته نیز یک متسابق خراسانی اضافه می‌شود.

انتهای پیام/70005/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول