اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی نفرات برتر در خورموج

مسابقات قرآنی دانش‌آموزان زیر پوشش کمیته امداد پایان یافت

خبرگزاری فارس: مسابقات قرآنی دانش‌آموزان زیر پوشش کمیته امداد در مجتمع فرهنگی تربیتی کمیته امداد امام خمینی خورموج با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

مسابقات قرآنی دانش‌آموزان زیر پوشش کمیته امداد پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، استاد حوزه علمیه خورموج حجت‌الاسلام چمکوری استاد حوزه علمیه خورموج پیش از ظهر امروز در آیین اختتامیه مسابقات قرآنی دانش‌آموزان مجتمع فرهنگی تربیتی کمیته امداد امام خمینی خورموج اظهار داشت: قرآن کتاب روشنگری و سعادت بشر است و نوجوانی که با قرآن انس می‌گیرد و در ادامه زندگی از قرآن مدد می‌گیرد با قرآن نیز محشور می‌شود.

وی افزود: باور عموم مسلمانان آن است که قرآن کتاب آسمانی و مقدس اسلام است که بر پایه مندرجات آن و باور مسلمانان به دست وحی ایزدی به پیامبر اکرم(ص) فرو فرستاده شد و معتبرترین متن دینی نزد مسلمانان است و مسلمانان آن را معجزه و سند اثبات نبوت حضرت محمد(ص) می‌دانند.

رئیس کمیته امداد دشتی نیز گفت: شکوفایی استعدادهای قرآنی و توجه عمیق‌تر جوانان زیر پوشش به مبانی قرآنی از اهداف برگزاری این برنامه بوده است.

احمدرضا بحرینی ادامه داد: برای برگزاری مسابقات استانی قرآن در دو مرحله حفظ و قرائت در مجتمع فرهنگی تربیتی شهرستان دشتی، ابتدا پی‌گیری‌های لازم برای استفاده از داوران دارالقرآن آموزش و پرورش و ضوابط و مقررات داوری صورت گرفت.

وی اضافه کرد: همچنین پیگیری و تهیه کارت هدیه برای دانش آموزان برتر و دعوت از مسئولان شهرستان و تهیه قرآن و رحل و چاپ بنر و ایجاد و فضاسازی مناسب در این خصوص در مجتمع صورت گرفت و مسابقات با شرکت تمامی دانش‌آموزان مجتمع امام خمینی شهرستان دشتی و دانش‌آموزان برتر مرحله شهرستانی از مجتمع پسرانه شهرستان دشتستان برگزار شد.

در این مسابقه قرآنی دربخش حفظ، میلاد خدادادی، مهرداد پیامی و عبدالله حاجیانی حائز رتبه‌های اول تا سوم و در بخش قرائت میلاد خدری، قاسم حیدری و محمد مصدق رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

انتهای پیام/66001/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول