اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بروجرد:

سفره هفت سین قرآنی در بروجرد پهن می‎شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بروجرد گفت: در روز عید نوروز، سفره هفت سین قرآنی در تمام بارگاه‌های امامزادگان بروجرد پهن می‌شود.

سفره هفت سین قرآنی در بروجرد پهن می‎شود

حجت‌الاسلام رضا گودرزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بروجرد افزود: در این برنامه تلاوت قرآن، زیارت آل یاسین، دعای تحویل سال و پخش سخنان رهبر معظم انقلاب است که در 12 بارگاه امامزاده شهرستان بروجرد در لحظه تحویل سال برگزار می‎شود.

وی بیان کرد: در نخستین روز سال جدید در بروجرد، گلزار شهدایی که در جوار بارگاه ملکوتی امامزادگان آرمیده‎اند با حضور جمعی از مسئولان نیز غبار روبی می‎شود.

گودرزی اضافه کرد: یکی از برنامه‎های فرهنگی که در بارگاه امامزادگان برگزار می‎شود، برپایی ایستگاه مشاوره وقف، پاسخ به سئوالات شرعی و اقامه نماز جماعت در بقاع متبرک شهرستان است.

وی اظهار داشت: همچنین در ایام نوروز خیمه معرفت در بروجرد برپا می‏‎شود که در این خیمه‎ها، غرفه‎های نمایشگاهی، بازی و سرگرمی برای کودکان و پخش کلیپ‎های مذهبی طراحی شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بروجرد تصریح کرد‌‎: در ایام نوروز  خادمان بارگاه امامزادگان شهرستان بروجرد 24 ساعته آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی هستند.

وی متذکر شد‎: این برنامه‎ها از 29 اسفند 91 تا 15 فروردین ماه سال 92 در بروجرد اجرا می‎شود.

انتهای پیام/2304/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول