اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قم:

فعالیت‌های قرآنی نسل جوان را در برابر تهاجم فرهنگی بیمه می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار قم توسعه فعالیت‌های قرآنی را مورد تاکید قرار داد و گفت: گسترش فعالیت‌های قرآنی دانش‌آموزان را در مقابل هجمه‌های فرهنگی بیمه می‌کند.

فعالیت‌های قرآنی نسل جوان را در برابر تهاجم فرهنگی بیمه می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی فرمانداری قم، اسماعیل زارعی‌کوشا در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بر فراهم کردن زمینه‌های مناسب ارتباط دانش‌آموزان با قرآن تاکید کرد و افزود: آموزش و پرورش به عنوان یکی از نهادهای تأثیرگذار و بنیادین در مبحث تربیت اجتماعی، رسالت سنگینی در راستای آشنا کردن دانش‌آموزان با قرآن بر عهده دارد.

وی گفت: در این حوزه باید با انجام کار کارشناسی و حساب شده انگیزه‌های لازم را در دانش‌آموزان برای انس با قرآن و بهره‌مندی از برکات این اقدام ارزشمند به وجود آورد.

فرماندار قم با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر افزایش حجم فعالیت‌های قرآنی در سطح جامعه به ویژه در آموزش و پرورش مشهود بوده است خاطرنشان کرد: فعالیت در حوزه قرآنی برای به ثمر نشستن نیاز به استمرار دارد بنابراین لازم است دست‌اندرکاران و متولیان این حوزه با هدف‌گذاری‌های لازم در اجرای طرح‌های قرآنی به استمرار این طرح‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشند.

زارعی‌کوشا گفت: اگر در حوزه فعالیت‌های قرآنی وعده‌ای داده می‌شود باید به آن عمل شود تا باعث دلزدگی فعالان قرآنی نشود.

وی همچنین از نهادهای فرهنگی و آموزشی خواست تبدیل فضای عمومی جامعه به فضای قرآنی را مد نظر قرار دهند چرا که اگر این اتفاق بیفتد بسیاری از آسیب‌ها و معضلات اجتماعی از بین خواهند رفت.

وی گفت: اگر کسی به صورت روزانه و مستمر با قرآن انس داشته باشد به طور طبیعی قرآن همچون دژ محکمی او را در مقابل گناهان محافظت خواهد کرد.

انتهای پیام/2258/ج/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول