اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با موفقیت در مرحله منطقه‌ای

دانشگاه آزاد بردسیر به مسابقات کشوری قرآن راه یافت

خبرگزاری فارس: دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر موفق به کسب رتبه برتر مسابقات قرآن و عترت منطقه هفت شد و به مسابقات کشوری راه یافت.

دانشگاه آزاد بردسیر به مسابقات کشوری قرآن راه یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسیر، هجدهمین دوره مسابقات شفاهی سراسری قرآن و عترت منطقه هفت در شهرستان جیرفت برگزار و مرضیه سالاری از دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر در رشته حفظ 10 جزء قرآن کریم موفق به کسب رتبه برتر منطقه شد.

در این دوره از مسابقات قرآن و عترت حدود120  نفر از اساتید، کارکنان و دانشجویان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های کرمان و یزد در سه مرحله ترتیل، حفظ و قرائت قرآن کریم با هم به رقابت پرداختند.

دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر با ایجاد زمینه مناسب فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی توانسته است، گامی مهم در راستای ارتقای سطح دانش علمی، اطلاعات مذهبی، دینی و قرآنی دانشجویان، استادان، کارکنان و دانش‌آموختگان دانشگاهی بردارد.

پذیرش مقاله استاد دانشگاه آزاد بردسیر در دانشگاهی در انگلستان

مقاله استاد دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر، مقاله برتر دانشگاه انگلستان انتخاب شد.

مقاله پونه پورسیستانی، عضو هیئت‌علمی گروه معماری دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر در کنفرانس بین‌المللی به صورت پوستر ارائه و به عنوان مقاله برتر دانشگاه انگلستان انتخاب شد.

این پژوهشگر و استاد دانشگاه تاکنون یک طرح پژوهشی اجرا و بالغ بر هشت مقاله در کنفرانس‌ها و همایش‌های ملی و بین‌المللی ارائه کرده است.

انتهای پیام/2446/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول